شناسهٔ خبر: 34676 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در چهارمین همایش فن آوری های نوین صنعت ساختمان انجام شد؛

رونمایی کتاب مقالات چهارمین همایش بین‌المللی فن‌آوری‌های نوین صنعت ساختمان

نمایشگاه کتاب مقالات چهارمین همایش بین‌المللی فن‌آوری‌های نوین صنعت ساختمان با رویکرد توسعه پایدار و فن آوری‌های ساختمانی در نخستین روز همایش با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی رونمایی شد و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، کتاب مقالات چهارمین همایش فن‌آوری‌های نوین صنعت ساختمان در نخستین روز همایش، ۲۴ بهمن ماه در سالن فرهنگی هنری صبای خراسان رضوی با حضور حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی رونمایی شد.

این کتاب حاوی یادداشت‌هایی از عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، حامد مانی‌فر مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، محمدرضا اخوان عبداللهیان مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی و حمید عرفانیان جم دبیر عملی همایش است.

در این کتاب، مقاله های برگزیده همایش فناوری های نوین صنعت ساختمان منتشر شده است.

این همایش با محورهای اقتصاد توسعه، شهر پایدار، منابع انرژی و مدیریت مصرف، هوشمندسازی، سیستم های مکانیکال و الکتریکال و قوانین، سیاست ها و راهبردها برگزار شد.

چهارمین همایش ملی فن‌آوری‌های نوین صنعت ساختمان با حضور ۱۲۰۰ نفر از کارشناسان و مدیران صنعت ساختمان و اساتید دانشگاه از ۲۴ بهمن ماه ۹۵ به مدت دو روز در مشهد برگزار می‌شود. /

نظر شما