شناسهٔ خبر: 3483 - سرویس پربحث‌ترین اخبار
نسخه قابل چاپ

مدیر عامل شهر جدید پرند خبرداد

کاهش ۵ میلیون تومانی آورده ۱۲ پروژه مسکن مهر پرند/ منتظر ابلاغ بانک مرکزی هستیم

باران هاشم‌زهی در حالی که بانک مرکزی سقف وام مسکن مهر را از ۲۵ میلیون تومان به ۳۰ میلیون تومان افزایش داده است، مدیر عامل شهر جدید پرند می گوید که منتظر ابلاغ دستورالعمل هستیم تا به همان میزان از آورده متقاضیان کسر شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی باران هاشم زهی در باره این موضوع که شرکت عمران شهر جدید پرند به تازگی قیمت های نهایی 8 پروژه از واحدهای مسکن مهر در این شهر را ابلاغ کرده، آیا این قیمت‌ها با ابلاغ دستورالعمل افزایش سقف وام مسکن مهر کاهش می یابد، به فارس گفت: قطعا با ابلاغ دستورالعمل افزایش سقف وام مسکن مهر از سوی بانک مرکزی قیمت نهایی این واحدها کاهش می یابد و آورده متقاضیان نیز کم خواهد شد.

وی افزود: هنوز دستورالعمل این ابلاغیه به دست ما نرسیده است و منتظر این دستورالعمل هستیم.

هفته گذشته بانک مرکزی با پی گیریهای وزیر راه و شهرسازی با افزایش سقف وام مسکن مهر موافقت کرد و سقف آن را از 25 میلیون تومان به 30 میلیون تومان افزایش داد.

در دو روز گذشته شرکت عمران پرند قیمت نهایی 12 پروژه را در حالی اعلام کرده است که به گفته هاشم زهی مدیر عامل شهر جدید پرند اگر این واحدها شامل آن افزایش سقف وام مسکن مهر شوند، از میزان آورده متقاضیان و قیمت نهایی به همان میزان (5 میلیون تومان) کسر خواهد شد.

نظر شما