شناسهٔ خبر: 34932 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر:

بازگشایی محورهای بوشهر- برازجان و سیراف- چغادک- عسلویه از صبح امروز/ تخریب یک پل روستایی در پی وقوع سیل/ انسداد محورهای دیر- بوشهر و برازجان- گناوه

سید حمیدرضا علم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از بازگشایی محورهای مسدود شده بر اثر سیل شدید بوشهر-برازجان و بزگراه سیداف-چغادک-عسلویه از ۶ صبح امروز خبر داد.

سید حمیدرضا علم، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر درگفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد: روز گذشته با حجم بالای بارندگی در استان بوشهر مواجه شدیم به طوری که بارندگی در شهرستان جم به ۴۷۰ میلیمتر رسید؛ در حالی که در سال‌های پربارش تاکنون بیشتر از ۳۴۰ میلیمتر نبوده است.

علم همچنین به ریزش در محورهای سیراف-جم و اهرم-فراشبند همچنین دالکی-کنار تخته در سیل دیروز اشاره کرد و افزود: اکنون محورهای دیر-بوشهر در پل موند همچنین گناوه-بوشهر و برازجان-گناوه مسدود هستند. ضمن اینکه پل شهید نظری در محور فرعی و روستایی اهرم-فراشبند تخریب شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر از ادامه عملیات ریزش‌برداری در استان خبر داد و گفت: ساعت ۶ صبح امروز محورهای بوشهر-برازجان و بزرگراه سیراف-چغادک-عسلویه بازگشایی شدند که مشغول جمع‌آوری گل و لای هستیم.

همچنین فرزاد رستمی، مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ما به وارد شدن خسارت بر برخی ابنیه‌های فنی استان به دنبال سیلاب شدید اشاره کرد و گفت: مسیر روستایی در جنب محور سیراف-جم و جم-فیروزآباد دچار ریزش شده همچنین شاهد ریزش‌های در مسیرهای اهرم-فراشبند، دالکی –کنارتخته و ریزدوراهک هستیم.

رستمی افزود: بارش باران قطع شده ولی مشکل اصلی ما ریزش باران از استان فارس به محورهای بوشهر است.

مدیر کل راه و شهرسازی بوشهر گفت: هنوز نمی‌توان خسارت دقیق وارد شده به ابنیه فنی محورهای استان را برآورد کرد و تلاش برای ریزش‌برداری کامل و انسداد تمام مسیرهای فرعی،‌ اصلی و روستایی هنوز ادامه دارد.

نظر شما