شناسهٔ خبر: 35027 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

همایش ملی توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی/ معرفی و تجلیل از شرکت‌های برتر در همایش

پوستر همایش ملی توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی ساختمان با معرفی شرکت‌های برتر در زمینه خدمات فنی و مهندسی در روزهای ۱۰ و ۱۱ اسفند در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،همایش ملی توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی ساختمان در روزهای ۱۰ و ۱۱ اسفندماه در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود. این همایش در حالی برگزار می‌شود که قرار است در حاشیه آن از شرکت‌های فعال و ممتاز در زمینه صدور خدمات فنی به جامعه مهندسی تقدیر به عمل آید و بهترین‌ها نیز انتخاب شوند.

بر همین اساس، سازمان نظام مهندسی استان تهران در اطلاعیه‌ای از  کلیه شرکت‌های فعال در زمینه خدمات فنی و مهندسی برای شرکت در این همایش دعوت کرده است. در اطلاعیه سازمان نظام مهندسی  استان تهران آمده است: با توجه به برگزاری همایش ملی توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی ساختمان طی روزهای ۱۰و ۱۱ اسفند ماه سال جاری در سالن اجلاس سران، در حاشیه این همایش ملی شرکت‌های فعال و ممتاز در زمینه صدور خدمات فنی به جامعه مهندسی معرفی و از آن‌ها تقدیر به عمل خواهد آمد.

بر همین اساس، از کلیه شرکت‌های مهندسی مشاور که در زمینه طراحی مهندسی پروژه‌های ساختمانی در خارج از کشور فعال هستند، دعوت می‌شود با ارائه مدارک خود در این فراخوان ملی شرکت کنند.

مواردی که مورد ارزیابی و امتیاز دهی برای انتخاب شرکت‌های برتر می‌شود به شرح زیر است:

- محل انجام پروژه و مساحت پروژه طبق قرارداد

- مبلغ قرارداد

-میزان نفر ساعت مهندسی و طراحی

-تعداد مهندس فعال در پروژه

-میزان پیشرفت طراحی و مهندسی

-میزان پسابقه طراحی شرکت

- پیشرفت طراحی و مهندسی

-آیا در طراحی هر ۴رشته اصلی مهندسی فعال است

-میزان مصرف تجهیزات ایرانی در پروژه

- تعداد قرارداد مشابه در کشور مقصد

-میزان نیروهای فعال در سایت پروژه

-تعداد اعضای مهندس عضو سازمان نظام مهندسی فعال در پروژه

کلیه شرکت‌های فعال و علاقه‌مند برای این گزینش باید تا تاریخ ۷ اسفند ماه ۱۳۹۵ مدارک خود را از طریق آدرس ایمیل  Expirceo@gmail.com به دبیرخانه همایش توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی ساختمان ارسال نمایند./

 

نظر شما