شناسهٔ خبر: 35290 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در کرمان جنوبی صورت گرفت:

کلنگ‌زنی شبکه فاضلاب پروژه مسکن مهر شهید بهشتی جیرفت در کرمان جنوبی

کلنگ زنی شبکه فاضلاب مسکن مهر شهید بهشتی جیرفت در جنوب استان کرمان با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، امام‌جمعه جیرفت، فرماندار جیرفت، مدیرکل آب و فاضلاب شهری کلنگ‌زنی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، شبکه فاضلاب مسکن مهر شهید بهشتی جیرفت با حضور جعفر رودری رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، محمد ساردوئی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان، امام‌جمعه جیرفت، فرماندار جیرفت، مدیرکل آب و فاضلاب شهری کلنگ‌زنی شد.

ساردوئی گفت: اجرای شبکه فاضلاب منطقه مسکن مهر جیرفت به طول ۸۵۰۰ متر است که تصفیه‌خانه آن شامل چهار عدد پکیج ۴۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز به ظرفیت کل ۱۶۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز و همچنین تعداد ۱۰۰۰ فقره انشعاب با برآورد اولیه ۱۰۰ هزار میلیون ریال که از محل اعتبار زیرساخت مسکن مهر و اعتبارات داخلی تأمین شده است.

در ادامه افزود: به دلیل قرار گرفتن روی زون آبی نیاز به اجرای شبکه فاضلاب داشته و اجرای آن توسط شرکت آب و فاضلاب کرمان است.

نظر شما