شناسهٔ خبر: 35666 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین المللی سازمان راهداری:

برگزاری آزمون تاسیس شرکت‌های حمل‌ونقل بین المللی/ جزئیات مهلت ثبت نام و زمان آزمون

محمدجواد عطرچیان مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین المللی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از برگزاری آزمون بیست و سوم تأسیس شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی كالا در اول اردیبهشت‌ماه سال آتی به‌طور متمركز در تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای، محمدجواد عطرچیان مدیركل دفتر ترانزیت و حمل‌ونقل بین‌المللی با اعلام این خبر افزود: كارت ورود به جلسه متقاضیان، دربرگیرنده زمان و محل برگزاری آزمون، از یك هفته قبل از برگزاری از تارنمای آزمون به نشانی transit.rmto.ir قابل دریافت بوده و مهلت ثبت‌نام اینترنتی متقاضیان آزمون با پایان سال جاری خاتمه می‌یابد.

وی اظهار داشت: وفق اطلاعیه‌های قبلی، بیست‌وسومین آزمون تأسیس شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی كالا، صرفاً برای متقاضیان تأسیس در استان‌هایی به‌جز استان‌های تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گلستان و سیستان‌وبلوچستان بوده و قبول‌شدگان آزمون، حق انتقال مركزیت یا تأسیس شعبه در شش استان صدرالاشاره را ندارند.

عطرچیان تصریح کرد: وفق اطلاعیه‌های قبلی، انتقال مركزیت و یا تأسیس شعبات شركت به سایر استان‌ها (هر یك از ۲۵ استان) بلامانع بوده و آزمون بعدی به روال سابق برای متقاضیان تمام استان‌های كشور در تابستان سال ۱۳۹۶ برگزار می‌شود

وی بیان كرد: كلیه اطلاعات لازم، در تارنمای آزمون اطلاع‌رسانی خواهد شد

نظر شما