شناسهٔ خبر: 35733 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جزئیات برگزاری بیست و دومین جلسه کمیسیون طرح تفصیلی استان همدان

محمدحسین مرادی مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از تشکیل بیست و دومین جلسه کمیسیون طرح تفصیلی استان همدان و یازدهمین جلسه کمیسیون ماده پنج شهر همدان در روز یک در محل دفتر معاونت محترم امور عمرانی استانداری همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، محمدحسین مرادی بیان کرد: در این جلسه ۱۰ مورد از پرونده‌های موردی شهر همدان که به دبیرخانه کمیسیون ماده پنج ارجاع گردیده مطرح شد.

وی ادامه داد: در راستای تأمین زمین برای مراکز بهداشتی و درمانی در شهر همدان، سه مورد پرونده واقع در میدان شاهد به مساحت ۲۵۰ مترمربع، منوچهری به مساحت ۴۰۰ مترمربع و ۱۲ متری رضوان کوی شورین به مساحت ۱۷۰ مترمربع به کاربری بهداشتی درمانی جهت احداث پایگاه سلامت تغییر کاربری یافت.

وی عنوان کرد: در این جلسه هدف طرح درمان و بستری بیماران با کمترین هزینه در راستای سیاست‌های طرح تحول سلامت در دولت یازدهم در دستور کار قرار گرفت و اقدامات چشمگیری در سطح شهرستان در حوزه سلامت صورت گرفته است.

مرادی با بیان این مطلب که وجود پارکینگ در شهر یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شهروندان است، بیان کرد: در این جلسه، بر ایجاد پارکینگ برای کلیه کاربری‌ها تأکید شد که با افزایش کمی پارکینگ‌های طبقاتی و متناسب شدن تعداد پارکینگ‌ها با واحدهای تجاری و مسکونی می‌توان تا حدودی مشکلات مرتبط با کمبود پارکینگ در شهر همدان را برطرف کرد.

نظر شما