شناسهٔ خبر: 35755 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

شوراهای امر به معروف و نهی از منکر منبع قدرت در سازمان‌ها هستند

جلسه نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان های تابعه وزارت راه و شهرسازی با میزبانی سازمان ملی زمین و مسکن برگزار به عنوان منبع قدرت در سازمان‌ها شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، در این نشست سید مهدی هاشمیان با اشاره به اینکه هم اینک امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و سازمان ها تبدیل به قانون شده است، گفت: شوراهای امر به معروف و نهی از منکر باید این قوانین را به خوبی بشناسند تا بتوانند به ظرفیت‌های اجرایی خود در سازمان‌ها آگاه شوند.

معاون دولت بر مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر، شوراهای امر به معروف را به عنوان یک منبع قدرت در سازمان ها معرفی کرد و گفت مصوبات این شوراها ضمانت اجرایی داشته و مدیران و مسئولان موظف به اجرای آن می باشند.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر یک مهارت است و باید همگی این مهارت و مهارت نقد پذیری را بیاموزیم و تا این تکلیف الهی ابتدا تبدیل به گفتمان و سپس تبدیل به فرهنگ شود.

هاشمیان به دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر توصیه کرد اقداماتشان را مستند نموده و برای ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور بفرستند تا این اقدامات تبدیل به یک الگوی ملی در سایر سازمان ها و ادارات شود.

همچنین در این نشست دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر سازمان‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی به ارائه گزارش اقدامات خود در سازمان‌هایشان اقدام کردند./

نظر شما