شناسهٔ خبر: 36083 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

سعید غفوری در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

تشریح ۳ اصل اساسی در بهره‌برداری از پروژه‌های مسكن‌مهر/ تلاش برای افتتاح تمامی پروژه‌های بلامعارض پردیس تا نیمه سال آینده

غفوری در جمع مدیرعامل شهر جدید پردیس با تاکید بر این که بنا بر سیاست جدید وزارت راه و شهرسازی در روند واگذاری و افتتاح واحدهای مسكن‌مهر قرار است پیش از افتتاح واحدها آن‌ها را تحویل و به متقاضیان واگذار كنیم، افزود: تلاش داریم تمامی پروژه‌های بلامعارض پردیس را تا پایان دولت یازدهم به افتتاح برسانیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی سعید غفوری مدیرعامل شهر جدید پردیس در حاشیه مراسم افتتاح دو محله سهند و سبلان این شهر جدید كه امروز با حضور محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شركت عمران شهرهای جدید و احمد اصغری‌مهرآبادی قاوم‌مقام وزیر راه وشهرسازی در طرح مسكن‌مهر انجام گرفت در جمع خبرنگاران گفت: بنا به سیاست جدید وزارت راه و شهرسازی در روند واگذاری و افتتاح واحدهای مسكن‌مهر قرار است پیش از افتتاح واحدها آن‌ها را تحویل و به متقاضیان واگذار كنیم.

وی در این‌باره اضافه كرد: این اقدام با هدف فراهم‌شدن زمان لازم جهت شناسایی مشكلات و رفع نواقص واحدها و بلوك‌ها انجام خواهد گرفت.

غفوری در اشاره به مراسم افتتاح یك‌هزار واحد مسكونی در دو محله سهند و سبلان نیز بیان كرد: با وجود اینكه امروز شاهد افتتاح تعداد كمی از واحدها بودیم ولی این نوید را داشتیم كه دو محله با تمامی خدمات زیربنایی و روبنایی به متقاضیان تحویل دهیم.

مدیرعامل شهر جدید پردیس با بیان اینكه تلاش داریم تا تمامی پروژه‌های بلامعارض پردیس را تا پایان دولت یازدهم به افتتاح برسانیم گفت: قطعا در ۶ ماهه نخست سال ۹۶ به صورت مكرر شاهد افتتاح پروژه‌ها در پردیس خواهیم بود.

وی در پایان اعتبار واگذار شده ۱۳۰ میلیارد تومانی اسناد خزانه و همچنین یارانه ۱۵۰ میلیارد تومانی دولت به تكمیل پروژه‌های مسكن‌مهر پردیس را كمك شایانی در پیشبرد پروژه‌ها اعلام كرد.

نظر شما