شناسهٔ خبر: 36102 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

معاون مسافری راه‌آهن خبر داد:

نیمی از بلیت‌های نوروزی قطار فروخته شد/ بیشترین تقاضا برای مشهد و بندرعباس

میرحسن موسوی معاون مسافری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از فروش ۵۰ درصدی بلیت قطارهای نوروزی خبر داد و گفت: در بسیاری از مسیرهای پرتردد بلیت قطارهای نوروزی به فروش رفته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی «میرحسن موسوی» از فروش ۵۰ درصدی بلیت قطارهای نوروزی خبر داد و افزود: برای تعطیلات نوروزی از بیست و پنجم اسفند تا پانزدهم فروردین ماه بیش از یک میلیون و ۶۱۵ هزار صندلی قطار آماده شده که از هفدهم بهمن ماه امسال تاکنون نصف این بلیت ها فروخته شده است.

وی اعلام کرد بیشتر بلیت های نوروزی در مسیر تهران- مشهد به طور کامل فروخته شده است و یادآوری کرد: بسیاری از بلیت‌های نوروزی در مسیر تهران– بندرعباس و برعکس نیز به متقاضیان عرضه شده است.

به گفته وی، بیشترین فروش بلیت نوروزی در مسیر مشهد و بندرعباس بوده است.

این مسوول بیان کرد: همه بلیت ها بدون افزایش قیمت به هموطنان عرضه می شود.

موسوی گفت: امسال هیچ شرکتی تقاضای افزایش قیمت بلیت نداشت و نرخ های نوروز ۱۳۹۶ با پارسال هیچ تفاوتی ندارد و انتظار داریم روزهای پایانی سال متقاضیان زیادی نسبت به خرید بلیت های نوروزی اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، تعطیلات نوروزی از بیست و پنجم اسفند تا پانزدهم فروردین ماه هر سال است. 

برای تسهیل سفر هموطنان در این روزها، بخش های مختلف حمل و نقل هوایی، دریایی، زمینی و ریلی برنامه های خاصی را در نظر می گیرند. برای امسال پیش بینی شده است بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر با هواپیما، بیش از ۸۰۰ هزار نفر با شناورهای دریایی و بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر با قطار سفر کنند.

نظر شما