شناسهٔ خبر: 36644 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

جزئیات انسداد ۱۱ محور مواصلاتی کشور/ بارش باران در استان‌های لرستان و آذربایجان غربی

فعالیت پلیس در جاده ها پلیس راهور نیروی انتظامی از انسداد ۱۱ محور مواصلاتی در کشور خبر داد و از رانندگان خواست قبل از حرکت در محورهای مواصلاتی از وضعیت جوی و ترافیکی و همچنین انسداد راه‌ها مطلع شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از پایگاه خبری پلیس، هم اکنون محورهای شمشک-دیزین در استان‌های تهران و البرز، پونل-خلخال در استانهای گیلان و اردبیل، محور سرو آباد-پاوه در استان‌های کردستان و کرمانشاه، اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، محور فرعی سی‌سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویر احمد و شیراز-جهرم در استان فارس مسدود است.

براساس این گزارش، محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان، استهبان- نی ریز در استان فارس، محور فرعی رودبار-کهنوج- قلعه گنج در جنوب استان کرمان، امیدیه-دیلم در استان خوزستان و محور روستای ارم-باوردان در استان هرمزگان مسدود است.

در استان لرستان(اکثر محورها) و استان آذربایجان غربی(محورهای نقده,میاندوآب) بارش باران گزارش شده است.

ترافیک در باند جنوب به شمال محور کندوان(پرحجم و روان) و محور هراز محدوده تونل شماره۲ به علت یک فقره تصادف خسارتی ۲ دستگاه سواری-نیمه سنگین گزارش شده است.

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

در سایت www.rahvar۱۲۰.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

نظر شما