شناسهٔ خبر: 36831 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

پلیس راه راهور ناجا اعلام كرد:

آخرين وضعيت ترافيك در محور کرج- چالوس و هراز/ ادامه بارش برف و باران در ۱۱ استان

ترافیک جاده پلیس راه راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در باند شمال به جنوب کرج-چالوس و هراز خبر داد و به هموطنان توصیه کرد با صبر و حوصله رانندگی کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی پلیس راهور ناجا اعلام کرد: ترافیک در باند شمال به جنوب محور کرج-چالوس محدوده مرزن آباد تا دزبن-پرحجم و نیمه سنگین و طول محور، پرحجم و روان، همچنین در باند شمال به جنوب محور هراز محدوده های تونل وانا، تونل تکاور، سه راهی لاسم و سه راهی چلاو، پرحجم و روان گزارش شده است.

همچنین ترافیک در باند شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده زیرآب تا شیرگاه، پرحجم و روان گزارش شده است اما سایر محورهای مواصلاتی کشور جوی آرام و ترافیکی روان دارند.

در استان های آذربایجان غربی(اکثر محورها)، آذربایجان شرقی(محورهای اهر و هشترود -زنجان)، قزوین (محورهای بوئین زهرا-ساوه و گردنه کوهین)، مازندران (ارتفاعات محورهای هراز، فیروزکوه و کرج -چالوس)، کردستان (محورهای سقز و بانه)، شرق استان تهران (محور فیروزکوه) برف می بارد.

در استان های گیلان و البرز (اکثر محورها)، اصفهان (محور سمیرم)، کردستان (محور مریوان)، شرق استان تهران (محور های شریف آباد و جاجرود) و فارس (محور آباده -شیراز) نیز بارش باران گزارش شده است.

در استان های گلستان (محور آزادشهر -خوش ییلاق) ومرکزی (محور اراک -قم) مه گرفتگی حاکم است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰خط) و ۱۲۰ شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.  

نظر شما