شناسهٔ خبر: 36934 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای ارتقای سلامت اداری و حقوق شهروندی؛

فعالیت سامانه شهراه گامی در جهت حمایت از حقوق شهروندی

شهراه فعالیت سامانه شهراه ، پل ارتباطی بین مردم و مسئولین است که تسریع در احقاق حقوق شهروندی را ممکن می‌سازد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، سامانه شهراه در راستای ارتقای سلامت اداری و حقوق شهروندی راه‌اندازی شده است که این مهم اثر مستقیمی بر توسعه کشور می‌گذارد.

با فعالیت این سامانه شهروندان می‌توانند تمامی مشکلات خدمتی که در بخش‌های مختلف زیرمجموعه این اداره کل مشاهده می‌کنند را گزارش داده و با کد رهگیری که پس از ثبت گزارش دریافت می‌نمایند، موضوع خود را در مراحل مختلف پیگیری کنند.

شهروندان با مراجعه به سایت شهراه خدمت مورد نیاز خود را به صورت الکترونیکی ثبت می‌کنند، این خدمات پس از ثبت به صورت متمرکز به نهاد مربوطه ارائه خواهد شد، نهاد مربوطه نیز در یک زمان مشخص به درخواست شهروندان پاسخ داده و سپس از شهروند متقاضی خدمت بازخورد انجام درخواست دریافت خواهد شد.

این اداره کل با تمام توان خود تأکید دارد که برنامه‌ها و اقدامات مؤثری را به اجرا بگذارد و با توجه به اینکه مجموعه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان به‌واسطه فعالیت‌های ذاتی خود مستقیم و غیرمستقیم با جامعه و عموم مردم سروکار داشته، لذا با اجرای چنین برنامه‌ها و اقداماتی می‌توان در راه‌اندازی و رفع مشکلات گام‌های ارزنده‌تری برداشت.

شایان ذکر است: با این پیگیری می‌توان از اقدامات مسئولان مرتبط در خصوص انتقادات و پیشنهاد‌های مردمی آگاهی پیدا کرد و در واقع این حضور مردم سبب افزایش کارایی، بهره‌وری و رضایت‌مندی مردم می‌شود.

نظر شما