شناسهٔ خبر: 36972 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر استانی به آذربایجان شرقی انجام شد:

بازدید وزیر راه و شهرسازی از مسجد جامع هشترود/ تلاش برای تملک واحدهای مسکونی و توسعه مسجد در آینده نزدیک

مسجد جامع هشترود وزیر راه و شهرسازی در سفر استانی خود به آذربایجان شرقی از مسجد جامع هشترود بازدید کرد، گفته می‌شود تلاش برای تملک واحدهای مسکونی مسجد برای توسعه آتی آن در جریان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر امروز خود ۱۸ فروردین ماه برای بازدید از پروژه‌های حمل و نقلی و مسکنی از مسجد جامع شهر هشترود بازدید کرد.

در این بازدید مسعود پزشکیان، داودی، از نمایندگان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اسماعیل جبارزاده استاندار استان و هیئتی از نمایندگان استان نیز حضور داشتند.

گفته می‌شود مشکل اصلی تأخیر در تکمیل مسجد جامع هشترود تأمین اعتبار برای تملک اراضی و چندین واحد ساختمانی مسجد برای توسعه آتی و بهره‌برداری کامل است.

به گفته علیرضا اوشال رئیس راه و شهرسازی هشترود تملک مسجد این شهر بیش از ۲۰ سال است که در جریان است ولی به دلیل مشکلات عمده که در تأمین اعتبار وجود دارد این کار به تأخیر افتاده است.

وی گفت: ۱۱ واحد مسکونی در اطراف مسجد جامع وجود داشتند که با تلاش اداره راه و شهرسازی هشترود ۵ واحد مسکونی با اعتبار ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان انجام شد.

اوشال  افزود: در حال حاضر ۶ واحد مسکونی باقیمانده که امیدواریم هرچه زودتر تأمین اعتبار انجام شود تا کار توسعه مسجد جامع به اتمام برسد./

نظر شما