شناسهٔ خبر: 36974 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

بارش باران در چهار استان آذربایجان شرقی و غربی، کرمانشاه و ایلام/ جزئیات انسداد هفت محور غیرشریانی کشور

بارش باران شدید پلیس راهنمای و رانندگی نیروی انتظامی اعلام کرد، ‌براساس گزارش های دریافتی اکنون در چهار استان کشور باران در حال باریدن است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایرنا اکنون در استان‌های آذربایجان شرقی‌ و غربی و ایلام در اکثر محورهای مواصلاتی بارش باران وجود دارد.

براساس این گزارش، همچنین دراستان کرمانشاه در محورهای اسلام آباد - کرمانشاه و اسلام آباد - حمیل بارش باران مشاهده می‌شود.

پلیس راهور اعلام کرد: سایرمحورهای موصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

** هفت محور مسدود

پلیس راهورهمچنین محورهایی که مسدود یا دارای محدودیت ترافیکی است را محور شمشک - دیزین در استان‌های تهران و البرز به علت عدم ایمنی، محور پونل - خلخال در استان‌های گیلان و اردبیل به علت عدم ایمنی و مسدود عنوان کرد.

براساس این گزارش، همچنین محور اولنگ - شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان به علت عدم ایمنی کافی، محور شیراز - جهرم در استان فارس به علت تخریب پل کشه برسی محدوده پاسگاه پلیس راه،‌ محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان به علت عدم ایمنی کافی، محور استهبان - نی ریز در استان فارس به علت رانش زمین و محور فرعی رودبار - کهنوج - قلعه گنج در جنوب استان کرمان به علت طغان رودخانه مسدود اعلام شده است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن‌های ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) و ۱۲۰ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است؛ همچنین در پایگاه اطلاع رسانی www.rahvar۱۲۰.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است./

نظر شما