شناسهٔ خبر: 37078 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده انتظامی خراسان شمالی:

اصلاح نقاط پرحادثه، ایمنی سفرهای نوروزی را در محورهای خراسان شمالی ارتقا داد

جاده فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: اصلاح نقاط پرحادثه در محورهای خراسان شمالی، ایمنی سفرهای نوروزی را ارتقا داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، سردار علیرضا مظاهری در دیدار با بخش حمل‌ونقل و راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، اصلاح نقاط پرتصادف در محورهای استان بوده است که این اقدام نقش بسزایی در کاهش تصادفات جاده‌ای در نوروز ۹۶ داشته است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی بیان کرد: عوامل راهداری نقش زیادی در تأمین امنیت ترددهای جاده‌ای داشته و خدمت آنان به مرم، اجر بالایی نزد خداوند دارد از این رو تلاش آنان قابل‌تقدیر است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی نیز با تقدیر از همکاری و تعامل پلیس‌راه گفت: در نوروز ۹۶ مردم برای انجام سفرهای نوروزی، برنامه‌ریزی مناسب و مطلوبی داشتند که بر اساس ترددهای گزارش شده، نمودار منظمی از سفرها را داشتیم.

وی با اشاره به بازگشایی ورودی شهر بجنورد در مسیر ابتدای پلیس‌راه بجنورد افزود: بازگشایی ورودی شهر بجنورد کمک خوبی به ترافیک و سفرهای نوروزی داشت که ۲/۵ کیلومتر ورودی شهر بجنورد در ابتدای نوروز ۹۶ بازگشایی شد.

نظر شما