شناسهٔ خبر: 37082 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر شهرسازی و معماری راه و شهرسازی استان گلستان خبر داد:

رشد چشمگیر تعداد طرح‌های جامع و تفصیلی مصوب شهرهای استان گلستان در سال ۹۵

عيسی مهری مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان از رشد قابل‌توجه تعداد مصوب طرح‌های جامع و تفصیلی شهرهای استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، عیسی مهری در گفتگو با پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل افزود: با ابلاغ طرح جامع شهرهای فاضل‌آباد و انبارالوم در اسفندماه ۹۵ از سوی معاون محترم وزیر و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران به استان، تعداد طرح‌های مصوب حوزه شهرسازی شهرهای استان گلستان با رشد ۳۱ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه همراه بوده است.

وی افزود: تصویب طرح جامع شهرهای کردکوی، نوده‌خاندوز، فاضل‌آباد، انبارالوم و بندرگز در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و تائید طرح جامع شهر آق‌قلا در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان از جمله طرح‌هایی شهرسازی است که در سال ۹۵ انجام شد.

مدیر شهرسازی و معماری ادامه داد: تصویب طرح تفصیلی شهرهای نگین‌شهر، اینچه‌برون در کمیسیون ماده پنج قانون تأسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و بررسی طرح تفصیلی شهرهای رامیان و ناحیه سه شهر گرگان در کمیسیون ماده پنج قانون تأسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران از دیگر اقداماتی است که در این حوزه انجام شد.

مهری اضافه کرد: در سال گذشته نیز مدارک و مستندات طرح جامع شهرهای نوکنده، سیمین شهر و سرخنکلاته به دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران ارسال شد که خوشبختانه با توجه به برگزاری جلسات کمیته فنی در دبیرخانه مذکور در آستانه تصویب است.

نظر شما