شناسهٔ خبر: 37118 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

در جریان سفر یك‌روزه هیئت‌دولت به مازندران:

افتتاح همزمان اسكله‌های فاز ۲ بندر امیرآباد با حضور رئیس جمهوری

روحاني با حضور رئیس جمهوری در مازندران، اسكله‌های فاز ۲ بندر امیرآباد و نیز چند پروژه زیربنایی و اقتصادی به صورت همزمان افتتاح شد و از وزیر راه و شهرسازی برای افزایش بیش از ۲۰ درصدی حمل بار از بنادر تشکر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی امروز ۳شنبه ۲۲ فروردین و همزمان با سفر استانی رئیس جمهور به مازندران چند طرح عمرانی مهم در بندر امیرآباد به دستور رئیس جمهوری افتتاح شد.

تجهیزات بارگیری و تخلیه در بندر امیرآباد، انبار ذخیره گندم و روغن، انبار سرپوشیده كالاهای صادراتی و همچنین سیلوهای غلات از جمله اين پروژه‌ها بود كه به دست رئيس جمهوری افتتاح شد.

افتتاح همزمان اسكله‌های فاز دو بندر امیرآباد نیز با حضور رئیس جمهوری در این مجتمع بندری انجام شد كه شامل افتتاح ۶ پست اسكله با ظرفیت حدود ۴ میلیون تن است.

رئیس جمهور در پایان افتتاح پروژه‌های زیربنایی و اقتصادی در بندر امیرآباد گفت: از وزیر راه و شهرسازی تشكر می‌كنم كار مهمی در زمینه حمل ونقل دریایی و بنادر در چندسال گذشته انجام شده است.

وی گفت: حمل بار از بنادر ما ۲۱ درصد افزایش یافته كه رقم قابل توجهی است. همچنین مسافرت دریایی ۵۳ درصد افزایش یافته كه نشان دهنده رشد و توسعه در كشور ماست.

نظر شما