شناسهٔ خبر: 37190 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در مراسم امضای قرارداد خرید هواپیما اعلام شد

همکاری ای.تی.آر با هما در ارائه خدمات پشتیبانی و اقتصادی/ تاکید بر حفظ منافع مردم ایران در قرارداد هواپیماهای برجامی

قرارداد مدیر کمپانی ای‌.تی‌.آر ایران را خریدار یکی از موفق‌ترین و کارآمدترین هواپیماهای توربوتراپ دنیا دانست و گفت: ای.تی.آر در زمینه خدمات پشتیبانی فنی واقتصادی با هما همکاری خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی کریستین شرر مدیر کمپانی ای.تی.آر در مراسم امضای قرارداد خرید ۲۰ فروند هواپیمای ای.تی.آر ضمن تشکر از فرهاد پرورش و اصغر فخریه کاشان به عنوان تیم مذاکره کننده هوایی ایران گفت: بسیار خوشحالم که در معیت تیم ارشد ای.تی.آر در ایران هستم. در صنعت حمل و نقل هوایی لحظات تاریخی وجود دارد و این لحظه یکی از آن لحظات تاریخی به شمار می‌رود.

وی گفت: می‌خواهم قدردانی خالصانه خود را ابراز کنم و به همه کسانی که در ایران و اروپا شرایط انجام این قرارداد را فراهم کردند تبریک بگویم.

وی ادامه داد: هم از جانب تیم ارشد ای.تی.آر و هم از جانب صنعت حمل و نقل هوایی ورود این هواپیماها را به ایران تبریک می‌گویم باید اعلام کنم که شما صاحب بهترین هواپیماهای توربوتراپ شده‌اید.

وی گفت: هواپیمای ATR۷۲-۶۰۰  یکی از موفق‌ترین و کارآمدترین هواپیماهای توربوتراپ دنیا به شمار می‌آید که در حال حاضر ۲۰۰ شرکت هواپیمایی در سراسر دنیا از این هواپیماها استفاده می‌کنند و بیش از ۷۰ درصد سهم بازار جهان را به خود اختصاص داده است.

وی توضیح داد: عملیاتی کردن این هواپیماها بسیار اقتصادی است و در مقایسه با هواپیماهای هم نوع خود بسیار راحت و قابل اعتماد است.

کریستین شرر همچنین اعلام کرد بر اساس یکی از بندهای قرارداد ایران و ای.تی.آر این شرکت هواپیمایی در حوزه فنی، اقتصادی و عملیاتی ایران را پشتیبانی خواهد کرد که این مهم با هدف حفظ منافع مردم ایران انجام می‌شود.

وی در پایان با ابراز علاقمندی از اخلاق و منش ایرانی‌ها گفت: هربار که به ایران آمده‌ام از زیبایی ایران شگفت‌زده شده‌ام و مذاکره با تیم ایرانی را بسیار موفقیت‌آمیز می‌دانم.

نظر شما