شناسهٔ خبر: 37386 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود؛

برگزاری سلسله نشست‌های بررسی حادثه ساختمان پلاسکو/ بررسی مسائل سازه و ایمنی در برابر آتش

پوستر نشست اول بررسی از نظر مسائل سازه و ایمنی در برابر آتش از سلسه نشست‌های‌تخصصی بررسی حادثه ساختمان پلاسکو با حضور اعضای تخصصی هیات‌ویژه ریاست‌جمهوری برای بررسی حادثه پلاسکو در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سلسله نشست‌های تخصصی بررسی حادثه ساختمان پلاسکو  به همت مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و با همکاری مرکز و دانشگاه تربیت‌مدرس و با حضور اعضای تخصصی از هیات‌ویژه ریاست جمهوری در سالن پاکدامن برگزار می‌شود.

در نشست اول از سلسله نشست‌های ساختمان پلاسکو که تحت‌عنوان بررسی از نظر مسائل سازه و ایمنی در برابر آتش است، سعید بختیاری و مهندس جمالی‌آشتیانی به بررسی علل حادثه از جنبه‌های اصول و مقررات ایمین در برابر آتش و مدل‌سازی حریق می‌پردازند.

همچنین،  شاپور طاحونی، سهیل مجیدزمانی، رسول میرقادری و علی‌اکبر کوچک‌آقا، تحلیلی از جنب سازه‌ای و ریزش پیش رونده ساختمان ارایه خواهند کرد.

نشست اول بررسی حادثه ساختمان پلاسکو، شنبه دوم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در سالن پاکدامن مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به نشانی تهران، بزرگراه شیخ فضل‌الله جنوب، خیابان نارگل، خیابان شهید مروی، خیابان حکمت برگزار می‌شود. /

 

نظر شما