شناسهٔ خبر: 37391 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل سازمان مجری و تاسیسات عمومی و دولتی خبر داد؛

افتتاح بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی بهارستان با حضور معاون اول رئیس جمهوری و وزیر بهداشت/ بهره‌برداری از نخستین بیمارستان شهرستان بهارستان در استان تهران/ افزایش تخت‌های بیمارستان از ۹۸ به ۱۲۰

افتتاح معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام افتتاح بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی شهرستان بهارستان در استان تهران، گفت: شهرستان بهارستان ۶۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و از شهرستان رباط کریم جدا شده و اولین بیمارستانی است که در این شهر افتتاح شده و به نتیجه رسیده است.

محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری و تاسیسات عمومی و دولتی که در جریان افتتاح بیمارستان بهارستان، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری و همچنین سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان کشور را همراهی می‌کرد، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، گفت: امروز ۲۹ فروردین‌ماه، بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی بهارستان استان تهران با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری افتتاح شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: این بیمارستان که طرح اولیه آن ۹۸ تختخوابی بود به ۱۲۰ تخت جانمایی شد و ۲۴.۵ میلیاردتومان نیز هزینه احداث بیمارستان در ۴ طبقه و در حدود ۸۶۰۰ متر است.

مدیرعامل سازمان مجری و تاسیسات عمومی و دولتی ادامه داد: شهرستان بهارستان ۶۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و از شهرستان رباط کریم جدا شده و اولین بیمارستانی است که در این شهر افتتاح و به نتیجه رسیده است.

علیزده تصریح کرد: این بیمارستان رسما فعالیت خود را شروع کرده و بیمارستان بهارستان به عنوان بیمارستان general دارای بخش‌های تخصصی داخلی، جراحی، زنان و زایمان، کودکان و نوزدان است. همچنین بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان نیز دارای ۱۳ خط مقررات ویژه CCU و NICU است.

وی افزود: درمانگاه، آزمایشگاه و اورژانس از دیگر بخش‌های این بیمارستان است. /

نظر شما