شناسهٔ خبر: 37435 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

دبیرخانه شورايعالی شهرسازی و معماری ایران خبر داد؛

تمامی اخبار صدور مجوز جدید در رابطه با پروژه پدیده شاندیز كذب است/ مصوبه از سوی روزنامه رسمی اعلام‌عمومی خواهد شد

زمین خواری پدیده شاندیز دبیرخانه شورايعالی شهرسازی و معماری ایران در نامه‌ای، تمامی اخباری که مبنی بر صدور مجوز جدید از سوی شورای عالی درباره پروژه پدیده شاندیز است را کذب خواند و اعلام کرد: اطلاع رسانی مصوبات از طریق انتشار در روزنامه رسمی و از طرف دبیرخانه شورا، ملاک عمل خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دبیرخانه شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران با انتشار توضیحاتی خبر منتشر شده از سوی برخی از سایت‌ها و پایگاه‌های خبری را در مورد صدور مصوبه جدید در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در مورد پروژه پدیده شاندیز رد کرد.

در متن تکذیبه دبیرخانه شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در مورد اخبار مبنی بر صدور مجوز جدید در مورد پدیده شاندیز، آمده است: در دو روز گذشته خبرى در برخي سايت‌ها و پايگاه‌هاي خبرى مبني بر صدور مصوبه‌اي جديد در شورايعالي درباره پروژه پرتخلف پديده شانديز منتشرشده است. بدينوسيله دبیرخانه شورايعالی شهرسازی و معماری ایران به اطلاع عموم مي‌رساند تا‌ اين لحظه اين شورا هيچ مصوبه جديدي درباره اين پروژه نداشته و مطابق برنامه رسمي اعلام شده از طرف دبيرخانه شوراي‌عالي و بر اساس آئین نامه مصوب هیئت وزیران و مطابق قانون، كليه مصوبات شوراي‌عالي پس از اعلام از طرف دبيرخانه و انتشار در روزنامه رسمي كشور ملاك عمل خواهدبود. لذا انتشار اين خبر فاقد هرگونه مستند بوده و هرگونه اطلاع‌رسانی در این موضوع از طریق دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و درج در روزنامه رسمی صورت می‌گیرد. /

نظر شما