شناسهٔ خبر: 37792 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

با توجه به استقبال مردم صورت می گیرد:

افزایش ظرفیت قطار حومه‌ای تهران- ورامین- پیشوا- گرمسار

ریل باس قطار حومه ای مدیر پروژه قطارهای حومه ای با اشاره به استقبال مردم از راه اندازی قطار حومه ای تهران - ورامین - پیشوا - گرمسار در دو هفته اخیر، از انجام برخی اقدامات درجهت افزایش ظرفیت به منظور رفاه حال مسافران این مسیر خبر داد. 

به گزارش پاگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت راه‌آهن، مهدی قمری‌نژاد مدیر پروژه قطارهای حومه‌ای با اشاره به استقبال مردم از راه‌اندازی قطار حومه‌ای تهران-ورامین-پیشوا-گرمسار در دو هفته اخیر گفت: به منظور رفاه حال مسافران و در جهت ارایه خدمات مطلوب، اقدامات لازم به منظور افزایش ظرفیت در دست انجام است. 

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته از ابتدای راه اندازی در بیستم فروردین ماه سال جاری، قطار حومه ای تهران-ورامین-پیشوا-گرمسار، روزانه ۱۴ سیر تردد داشته كه این تعداد در ۲ سیر تهران - گرمسار و ۱۲ سیر در مسیر تهران - پیشوا بوده است که به منظورسوار و پیاده شدن مسافرین در ایستگاه های تهران، ری، ورامین، پیشوا و گرمسار و توقفگاه های قرچك و باقرآباد انجام شده است. 

به گفته قمری نژاد با توجه به اضافه شدن مسافرین گرمسار به خصوص در سیر اول و آخر، حتی این ظرفیت نیز كم است كه اقدامات لازم برای افزایش ظرفیت در حال اقدام است.
 
گفتنی است حركت قطار حومه ای تهران -گرمسار، از گرمسار ساعت ۶ صبح و از تهران ۱۸:۴۰ عصر، و قیمت بلیط قطارهای تهران - گرمسار ۳ هزار تومان است.

نظر شما