شناسهٔ خبر: 3790 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

گودرزی به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

بارش برف و باران در نیمه غربی کشور / بارش پراکنده در تهران

هواشناسی کارشناس سازمان هواشناسی کشور از آغاز بارش برف و باران در نیمه غربی کشور از بعد از ظهر امروز خبر داد و گفت: امشب در تهران نیز بارش پراکنده و گاهی وزش باد را شاهد خواهیم بود.

فریبا گودرزی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به تشریح وضعیت آب‌وهوای کشور طی چند روز آینده پرداخت و گفت: اطلاعات هواشناسی نشان می‌دهد که از بعد از ظهر امروز (8 بهمن) در نیمه غربی کشور بارش باران و برف شروع می‌شود و به تدریج از اواخر وقت بارش‌ها به بخش‌هایی از البرز مرکزی، البرز غربی و غرب سواحل خزر هم می‌رسد. البته فردا از میزان بارش‌ها در مناطق یادشده کاسته می‌شود اما بارش‌های پراکنده‌ای را در این نواحی خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از بعد ظهر فردا بر شدت بارش‌ها در برخی مناطق کشور افزوده می‌شود، در نتیجه مجددا در غرب بارش‌ها شدیدتر خواهد شد به طوری‌که از جمعه این بارش‌ها مناطق وسیع‌تری از کشور حتی جنوب غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و غربی و به صورت پراکنده شمال غرب کشور  را هم در بر می‌گیرد.

گودرزی یادآور شد: امروز و فردا در جنوب غرب کشور آسمان استان‌هایی مانند هرمزگان، خوزستان و بوشهر در بعضی ساعات غبار آلود است؛ همچنین نیمه غربی خلیج فارس طی امروز و فردا مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی آسمان تهران امروز کمی ابری تا نیمه ابری است و اواخر امشب بارش‌های پراکنده و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود. فردا از شدت بارش‌ها کاسته شده و فقط در ارتفاعات استان تهران بارش پراکنده‌ برف، باران و وزش باد و جمعه نیز بارش‌های پراکنده در سطح استان را شاهد خواهیم بود. امروز حداکثر دما در شهر تهران 12 درجه بالای صفر و فردا نیز  کمینه دما به سه درجه بالای صفر می‌رسد./

برچسب‌ها:

نظر شما