به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای زنجان، ایرج دستنشان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان درمراسم تقدیر از همکارانی که در پیگیری درخواستهای سامانه شهراه فعالیت دارند، عنوان کرد: بخش راهداری وحمل ونقل جادهای با راهاندازی سامانه شهراه این امکان را برای شهروندان فراهم آورده است تا تمام انتقاداتی که در بخشهای مختلف زیرمجموعه این اداره کل مشاهده میکنند را گزارش داده و با کد رهگیری که پس از ثبت گزارش دریافت میکنند، موضوع خود را در مراحل مختلف پیگیری کنند.
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: یکی ازمهمترین برنامههای اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان حمایت ازحقوق شهروندی درحوزه فعالیت این اداره کل است ودراین راستا پیگیری درخواستهای شهرواندان که ازطریق این سامانه به ثبت رسیده است با جدیت دنبال میشود.
وی با اشاره به اهتمام اداره کل راهداری وحمل ونقل جادهای استان زنجان درسامانه شهراه و کسب رتبه اول در پاسخگویی به شهروندان خاطرنشان کرد: این اداره کل با تمام توان خود تأکید دارد كه برنامهها و اقدامات موثری را به اجرا بگذارد و با توجه به اینكه مجموعه راهداری و حمل و نقل جادهای استان به واسطه فعالیتهای خود به طور مستقیم و یا غیرمستقیم با جامعه و عموم مردم سروکار دارد با جدیت به بررسی درخواستهای مربوط توجه دارد.
دستنشان تاکید کرد: شهروندان با ورود به سامانه www.shahrah.mrud.ir ، خدمت مورد نیاز خود را به صورت الکترونیکی ثبت میکنند و این خدمات پس از ثبت به صورت متمرکز به زیرمجموعههای این اداره کل ارائه و در یک زمان مشخص به درخواست شهروندان پاسخ داده میشود.
نظر شما