شناسهٔ خبر: 38320 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی انجام می‌شود:

افتتاح چند پروژه در بافت‌های فرسوده شهر قم

فهیمه فتاحی‌زاده رئیس اداره عمران و بهسازی استان قم گفت: معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران به زودی با سفر به استان قم چند پروژه در بافت‌های ناکارآمد شهری کلنگ‌زنی و یک درمانگاه را افتتاح خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، فهیمه فتاحی‌زاده رئیس اداره عمران و بهسازی استان قم گفت: محمدسعید ایزدی مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران به زودی همراه تعدادی از اعضای هیات مدیره شرکت مادر برای افتتاح و کلنگ‌زنی و شرکت در جلسه ستاد بازآفرینی شهری، به استان قم سفر خواهند کرد.

فتاحی‌زاده به افتتاح پروژه‌های تکمیل شده در سفر معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی اشاره کرده و گفت: درمانگاه ایثار در محدوده بافت‌های ناکارآمد شهری با مساحت یک هزار و ۲۰۰ مترمربع تکمیل شده است که در این سفر به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به پروژه‌هایی که کلنگ‌زنی خواهد شد، گفت: در محدوده سکونتگاه‌های غیررسمی، مدرسه «فاتحی» با مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و عرصه یک هزار و ۵۰۰ مترمربع و همچنین در محدوده تاریخی، محور «باغ پنبه»، با حضور مدیرکل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری کلنگ‌زنی خواهد شد.

رئیس اداره عمران و بهسازی استان قم ادامه داد: همچنین در این سفر جلسه ستاد استانی بازآفرینی شهری با حضور تمام دستگاه‌های مسئول استانی برگزار و دستگاه‌های مسئول ضمن ارائه گزارش عملکرد سال ۹۵، برنامه‌های سال ۹۶ را اعلام و با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران اعتبارات حاشیه کلان‌شهرهای مذهبی و مسائل موجود را بررسی و به ارائه نظر خواهند پرداخت.

فتاحی‌زاده همچنین به بازدید مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری از ۵ محور تاریخی شهر قم اشاره کرد و گفت: در این سفر، محمدسعید ایزدی از محورهای تاریخی شهر قم شامل «باغ پنبه»، «خان»، «امامزاده شاه حمزه»، «میدان نو و بیت النور» و «آب‌انبار چال» که در برخی از آن‌ها عملیاتی چون کف سازی، جداسازی، طاق زنی، توسعه مسیر و احداث مراکز تجاری، در حال انجام یا اتمام است، بازدید خواهد داشت.

نظر شما