شناسهٔ خبر: 38334 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

عابدزاده مطرح کرد:

توجه ویژه دولت به توسعه صنعت حمل و نقل هوایی/ تشریح مزایای سرمایه گذاری در صنعت هوانوردی

علی عابدزاده فرودگاه کاشان در آیینی که با حضور رئیس، معاونان و مدیران سازمان هواپیمایی کشوری و همچنین مسوولان این شهر برگزار شد، برای نخستین بار مجوز بهره‌برداری فرودگاهی را دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در این آیین گفت: اکنون به توسعه حمل و نقل هوایی نسبت به سایر شکل های حمل و نقل توجه جدی شده؛ زیرا بازگشت سرمایه در این بخش زودتر و سرعت بهره برداری از آن بیشتر است.

علی عابدزاده افزود: مجوز امروز اجازه ای به فرودگاه کاشان برای ورود به بازار کسب و کار است و بهره برداری بهینه از این فرودگاه مستلزم برخورداری از ساختار مدیریت مناسب بوده و باید براساس نوع ساختار عمل شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: ظرفیت کاشان به لحاظ موقعیت اقتصادی، گردشگری و سیاسی بسیار بالاست؛ برهمین اساس باید طرح جامع مناسب برای این فرودگاه در نظر گرفته شود و پیشنهاد می شود در این طرح برنامه درازمدت ترسیم شود.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: یکی از ملاک های توسعه فرودگاه ها مدیریت حرفه ای است که می تواند با وجود مشکلات، زمینه توسعه و بهره برداری را فراهم آورد.

وی بر حفظ حقوق مشتریان و رضایتمندی مسافران، فقدان رفتار تبعیض آمیز نسبت به ذینفعان، توسعه زیرساخت ها، شفافیت عملکرد اقتصادی و بازرگانی فرودگاه و حرکت رو به توسعه با محور قوانین و مقررات سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد.

نظر شما