شناسهٔ خبر: 38641 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس خبر داد:

تحویل ۳۰۰۰ واحد مسکن مهر پردیس در نیمه نخست خرداد/ محله‌محوری در تامین زیرساخت‌های مسکن مهر

غفوری در جمع مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه هفته جاری ۱۱۷۵ واحد مسکن مهر در شهر پردیس افتتاح و تحویل داده شد، از تحویل ۳۰۰۰ واحد دیگر در نیمه نخست خرداد امسال خبر داد.

سعید غفوری، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد: هفته جاری در مراسمی با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر ۱۱۷۵ واحد شامل ۱۸۵ واحد در فاز ۱۱(محله یاس) و ۲۹۰ واحد در فاز هشت (محله دنا) افتتاح شدند که این افتتاح‌ها درفازهای مختلف تا پایان امسال ادامه خواهند داشت و تا ۱۵ روز دیگر حدود ۳۰۰۰ واحد را افتتاح می‌کنیم.

غفوری با بیان اینکه به زودی شاهد نخستین افتتاح‌ها در فاز پنج مسکن مهر پردیس خواهیم بود، گفت: امسال درتلاشیم درتمام فازها، واحدهای بدون معارض ملکی را با تمام امکانات روبنایی و زیربنایی افتتاح کنیم و درجلسه اخیر با قوه قضائیه و دادستانی تهران تصویب شده که ظرف دو تا سه هفته مشکل حل شود. تعداد واحدهای دارای معارض ملکی بالاست و تنها درفاز هشت ۳۵۰۰ واحد دارای معارض هستند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: درنظر داریم امسال بخش عمده واحدهای مسکن مهر بدون معارض را تحویل دهیم.

وی با اذعان بر تطویل پروژه های مسکن مهر پردیس عنوان کرد: اولویت امسال ما افتتاح‌های محله محور با تامین زیرساخت‌های محلی چون مسجد، مدرسه، واحدهای تجاری، درمانگاه و کلانتری است که ساکنان واحدهای مسکن مهر دغدغه تامین امکانات روبنایی و رفاهی را نداشته باشند.

غفوری توضیح داد: درمجموع ۸۲ هزار واحد مسکن مهر در تمام فازهای شهر جدید پردیس درحال ساخت بوده که از ۹۰۶۳ واحد فاز سه قریب به اتفاق افتتاح و تحویل داده شده و مابقی به فازهای پنج، هشت، ۹ و ۱۱ تعلق دارند. هفته جاری شاهد نخستین افتتاح‌ها (۲۹۰ واحد) در فاز هشت در سال ۹۶ بودیم که پیش از این حدود ۱۰۰۰ واحد درسال ۹۵ تحویل و افتتاح شده بود. همچنین از فاز ۱۱ که حدود ۲۳ هزار واحد را به خود اختصاص داده بود هفته جاری ۸۸۵ واحد تحویل شد و پیش از این ۴۴۵۰ واحد تحویل شده بود.

 

نظر شما