شناسهٔ خبر: 38688 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

بازدید وزیر راه و شهرسازی از مراحل پایانی ساخت بیمارستان قرچک

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی عصر امروز در سفر به جنوب استان تهران در راس هياتي از مراحل پایانی ساخت بیمارستان ۹۴ تختخوابی قرچک ورامین بازدید کرد و در جريان آخرين وضعيت آن قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی پس از بازدید از پروژه کمربندی اسلامشهر – بهارستان – رباط‌کریم به سمت محل ساخت بیمارستان ۹۴ تختخوابی قرچک حرکت کرد و از بخش‌های مختلف آن بازدید به عمل آورد.

گفتنی است نادر محمدزاده مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در خصوص این پروژه گفت: شهرستان ۳۰۰هزار نفری قرچک از داشتن حتی یک تخت بیمارستانی محروم است و احداث این بیمارستان می‌تواند بسیاری از مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان را برطرف کرد.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت یازدهم در ارائه خدمات شایسته به مرم توجه به حوزه بهداشت و درمان و اجرای طرح تحول نظام سلامت است که شهرستان قرچک نیز از خدمات این سیاست بهره‌مند شده و با پیگیری مسئولان، عملیات احداث تنها بیمارستان این شهرستان در دولت به انجام رسیده است.

محمدزاده بیان داشت: هم‌اکنون احداث این بیمارستان با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی همراه است که به زودی تحویل حوزه بهداشت و درمان قرچک خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان ۹۴ تختخوابی قرچک در زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع واقع شده که پس از تکمیل زیربنای افزون بر ۸ هزار متر مربع در چهار طبقه برخوردار می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در ادامه بیان داشت: ضمن اینکه ۲۸ متر مربع ساختمان جانبی نگهبانی، امحای زباله، تصفیه فاضلاب، پست برق داخلی و منبع زمین ذخیره آب و همچنین انبار در آن احداث شده است.

محمدزاده با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته یادآور شد: طبقه همکف این بیمارستان شامل بخش‌های پذیرش، اوراژانس، درمانگاه و دیالیز، طبقه اول شامل بخش‌های جراحی و ریکاوری، طبقه دوم شامل بخش‌های بستری زنان، کودکان، سی سی یو و طبقه سوم شامل بخش‌های بستری، جراحی و داخلی، ایزوله و اداری خواهد بود.

گفتنی است محمدجعفر علیزاده مدیرعامل سازمان مجری و تاسیسات عمومی و دولتی، امیر امینی معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی، نادر محمد زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران و نصراله‌نژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  را در بازدیدهای امروز بعدازظهر همراهی می‌کنند./

نظر شما