شناسهٔ خبر: 3871 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تسهيلات ساخت ۲۰ هزار واحد مسکن روستايی پرداخت می‌شود

علی تابش رئيس بنياد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بر اساس موافقت نامه‌ای که با سازمان بهزيستی امضا کردیم مقرر شد بنياد مسکن انقلاب اسلامی تسهيلات ساخت ۲۰ هزار واحد مسکن روستايی را پرداخت کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، علیرضا تابش گفت: بر اساس موافقت نامه‌اي که با سازمان بهزيستي امضا کرده‌ايم مقرر شده است، تسهيلات مرتبط با ساخت ۲۰ هزار واحد مسکن روستايي از سوي بنياد مسکن انقلاب پرداخت شود.

عليرضا تابش در آيين واگذاري دو هزار و ۴۰ واحد مسکوني به معلولين و مددجويان تحت پوشش سازمان بهزيستي با بيان اين مطلب گفت: بنياد مسکن انقلاب اسلامي موظف است بخشي از نياز مسکن اقشار کم درآمد را تامين کند و بر همين اساس نيز اعتبارات مورد نياز براي واگذاري ۲۰ هزار واحد مسکوني به مددجويان را پرداخت خواهيم کرد.

وي افزود: در تلاش هستيم تا با کمک خيرين و ساير دستگاه‌هاي اجرايي، بخشي از نيازهاي جامعه هدف سازمان بهزيستي را تامين کنيم.

رئيس بنياد مسکن انقلاب اسلامي با اشاره به برگزاري جلسات مسئولان اين بنياد با سران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي خاطرنشان کرد: طي جلسات مختلفي که با مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي برگزار کرديم راهکارهاي مختلفي براي تامين مسکن مددجويان و اقشار کم درآمد جامعه مطرح شد و قرار است اين راهکارها به زودي عملياتي شود.

تابش با تاکيد بر موفقيت فعاليت هاي مشترک بنياد مسکن انقلاب اسلامي و سازمان بهزيستي کشور اظهارکرد: تاکنون فعاليت‌هاي مشترک زيادي را با سازمان بهزيستي کشور داشته‌ايم و در تمام موارد نيز موفق بوده‌ايم، اميدوار هستم اين بار نيز در واگذاري ۲۰ هزار واحد مسکن روستايي به اقشار کم درآمد، موفق عمل کنیم./

نظر شما