شناسهٔ خبر: 39269 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان:

بیش از ۵۰ درصد پروژه‌ راه‌های روستایی گمیشان تحقق یافته است

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: بالغ بر ۵۰ درصد از تعهدات موافقت‌نامه دار این اداره کل در پروژه‌ راه‌های روستایی گمیشان تحقق یافته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، ابراهیم مبارک قدم در دیدار با فرماندار و بازدید از روند پیشرفت پروژه راه‌های روستایی شهرستان گمیشان گفت: امسال بهسازی و آسفالت ۱۷ کیلومتر از راه روستایی کوره سو_ ناردانلی، قارقی _آلتین تخماق، صفا ایشان _ مختوم قلی، بند بصیرآباد به سیمین شهر، سقر تپه _ توماچلر و آلتین تخماق _ سیمین شهر در برنامه کاری این اداره کل قرار دارد که تاکنون حدود ۹ کیلومتر آن با ۱۰ درصد تخصیص اعتبار اجرایی شده است.

وی افزود: هدف این اداره کل بهره‌مندی روستاییان عزیز از یک راه آسفالته مطلوب و تسهیل ارتباط آن‌ها با مراکز جمعیتی، اقتصادی و ... است.

مبارک قدم یادآور شد: در صورت کمک فرمانداری گمیشان و مساعدت در شورای برنامه‌ریزی شهرستان و تخصیص اعتبار لازم کلیه تعهدات این اداره کل در این شهرستان عملیاتی خواهد شد.

توماچ فرماندار شهرستان گمیشان در این دیدار ضمن تشکر از اقدامات به عمل آمده اداره کل راه و شهرسازی در حوزه شهرستان گفت: گسترش شبکه راه‌ها از اولویت کاری فرمانداری است و در این زمینه کلیه همکاری‌ها صورت خواهد پذیرفت.

وی افزود: شهرستان گمیشان به عنوان یکی از شهرستان‌های محروم استان محسوب و در جهت رشد و توسعه همه‌جانبه شهرستان صورت پذیرد.

نظر شما