شناسهٔ خبر: 3932 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

با حکم معاون وزیر راه و شهرسازی؛

مدیر بندر شهید باهنر و معاونان اداره کل بنادر هرمزگان منصوب شدند

محمد سعیدنژاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی طی احکامی جداگانه معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی، امور دریایی و امور بندری و منطقه ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان و همچنین مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، با پیگیری "ابراهیم ایدنی" مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، "حمیدرضا محمدحسینی" برای تصدی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی، "مهدی نوفرستی" برای تصدی معاونت امور دریایی و "محمد علی اصل سعیدی‌پور" برای تصدی معاونت امور بندری و منطقه ویژه این اداره کل به هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی پیشنهاد شده بود، که حکم این سه مسئول پس از موافقت مدیرعامل سازمان و گذراندن مراحل قانونی در نشست شورای اداری روز دوازدهم بهمن ماه ابلاغ شد.

همچنین در این نشست، "محمد محسنی" مدیر جدید اداره بنادر و دریانوردی  شهید باهنر نیز حکم خود را از مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان تحویل گرفت.

ایدنی در نشست شورای اداری بندر شهید رجایی طی اظهاراتی به تشریح گزارشی از اقدامات و تحولات صورت گرفته طی هشت ماه اخیر در بخش های مختلف پرداخت و از جهش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بزرگترین بندر تجاری کشور سخن به میان آورد.

وی در ادامه تغییرات مدیریتی را لازمه پویایی و زایندگی یک سازمان موفق دانست و افزود: یک سازمان زنده و پویا، سازمانی است که از درون خود نیروی متخصص به منظور راهبری مسئولیت های مهم پرورش دهد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان سمت های اداری را امانت‌هایی دانست که بایستی با تغییر ماموریت‌های سازمان به افراد جدید تحویل شود، افزود: رسالت‌ها و مسئولیت‌های سنگینی برای معاونین و مدیران بندر تعریف شده که امیدواریم بتوانند این مسئولیت خطیر را با موفقیت به انجام برسانند.

ایدنی خاطرنشان کرد: با اصلاحات صورت گرفته در چارت سازمانی و اخذ نظر مساعد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، واحد طرح و توسعه در اداره کل بنادر و دریانوردی استان حذف و به جای آن معاونت‌های امور بندری و امور دریایی به دلیل گستردگی حیطه کاری، از همدیگر تفکیک شدند که این چنین اقدامی تنها در استان هرمزگان محقق شده است.

لازم به ذکر است در پایان این نشست، معاونان جدید منصوب شده هر یک با اعلام اولویت‌های کاری خود، به بیان برنامه عملیاتی تدوین شده برای تحقق اهداف سازمانی پرداختند.

ابراهیم ایدنی با اهدای لوح سپاس از زحمات آقایان "مرتضی آسیابان‌پور" و "مهدی مهذبی" معاونان سابق مالی و اداری و طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان نیز تقدیر و تجلیل کرد./

نظر شما