شناسهٔ خبر: 39328 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرماندار ورامین:

حجم سرمایه‌گذاری دولت یازدهم در شهرستان ورامین بی‌سابقه است

جلسه فرماندار ورامین حجم سرمایه‌گذاری وزارت راه و شهرسازی در دولت یازدهم در شهرستان ورامین در حوزه‌های ریلی، ساخت و توسعه راه‌ها و مسکن را طی ۵۰ سال اخیر در حوزه عمران و آبادانی این شهرستان بی‌سابقه و بی‌نظیر عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، یوسفی فرماندار ورامین طی دیدار با محمد نادر محمدزاده مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با موضوع بررسی و حل و فصل مشکلات مربوط به معارضین پروژه تعریض و بهسازی فاز اول ورامین- آب باریک- چرمشهر ضمن تشکر از حضور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در پروژه‌های مهم زیرساختی شهرستان ورامین مثل پل راه‌آهن ۱۵ خرداد و پروژه آزادراهی آبیک – چرمشهر، حجم سرمایه‌گذاری وزارت راه در این شهرستان را بی‌سابقه عنوان کرد.

محمدزاده نیز ضمن حضور در محل پروژه تعریض و بهسازی محور آب باریک و تأکید بر سرعت گرفتن پروژه از سمت ورامین به سمت چرمشهر و توصیه‌هایی به پیمانکار پروژه در این راستا، حل و فصل کامل مشکلات کشاورزان و دامداران منطقه جوادآباد ورامین را با تعیین نمایندگانی از اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، بخشداری جوادآباد به فرمانداری ورامین سپرد.

لازم به ذکر است فاز اول پروژه ورامین- آب باریک- چرمشهر به طول تقریبی ۶ کیلومتر و برآورد هزینه ۹ میلیارد تومان در حال حاضر ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نظر شما