شناسهٔ خبر: 3954 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به همت خيران راهساز صورت گرفت

احداث 35 كيلومتر باند دوم در راه‌هاي روستايي رفسنجان

غلامرضا كيان‌زاده رئيس راه و شهرسازي رفسنجان از احداث 35 كيلومتر باند دوم در راه‌هاي روستايي به همت خيران راهساز، دهياري‌ها و بخشداري‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان كرمان، غلامرضا كيان‌زاده اظهار داشت: اين 35 كيلومتر راه از محل خودياري و دهياري‌ها و با كمك خيران راهساز و تامين قير يارانه‌اي توسط وزارت راه و شهرسازي در محورهاي «رفسنجان - لاهيجان»، «لاهيجان –كورگه» و جاده «عرب‌آباد به محور رفسنجان – كرمان» احداث شده است.

وي با بيان اينكه 35 كيلومتر راه بيش از 10 ميليارد تومان هزينه در بر داشته است، ادامه داد: باند دوم هرمزآباد – رفسنجان به‌طول هشت كيلومتر نيز در دست احداث بوده كه سه كيلومتر آن آماده آسفالت است و زيرسازي پنج كيلومتر باقي‌مانده آن 90 درصد پيشرفت فيزيكي دارد كه با اتمام اين عمليات، طول راه‌هاي احداث شده توسط خيران به 43 كيلومتر مي‌رسد.

وي با تاكيد بر اينكه اين عمليات با هدف توسعه و ارتقاي راه‌هاي روستايي و حذف تصادفات رخ‌به‌رخ كه بيشترين تلفات در راه‌هاي دو طرفه را شامل مي‌شود، انجام شده است، گفت: خيران راهساز رفسنجان سعي دارند با اين اقدام گام موثري در راستاي توسعه‌ اقتصادي و رفاه روستاييان بردارند.

كيان‌زاده ضمن قدرداني از زحمات خيران راهساز گفت: عده‌اي خير هستند كه به ايتام كمك مي‌كنند، اما اگر نقاط پرحادثه‌ راه‌ها و جاده‌ها رفع شود، مي‌توان تا حدود زيادي از وقوع سوانح جلوگيري و به تداوم حضور گرم اعضاي خانواده‌ها در كنار يكديگر كمك كرد.

وي تصريح كرد: آموزه‌هاي دين مبين اسلام يكي از راه‌هاي نجات بشريت را قدم برداشتن در مسير كار خير مي‌داند.

نظر شما