شناسهٔ خبر: 39971 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حضور نریمان و مهرآبادی انجام شد:

افتتاح ۲ هزار و ۱۱۴ واحد مسکن مهر در فاز ۸ پردیس/ بهره‌برداری از مجتمع تجاری محلی دره بهشت

افتتاح تعداد ۲ هزار و ۱۱۴ واحد مسکن مهر واقع در فاز ۸ شهر جدید پردیس صبح امروز با حضور مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی امروز ۳۱ خردادماه تعداد ۲ هزار و ۱۱۴ واحد مسکن مهر با برخورداری از تمامی امکانات زیربنایی لازم در ۸ نقطه از فاز ۸ (دره بهشت) شهر جدید پردیس با حضور محسن نریمان معاون وزیر و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و اصغر احمدی مهرآبادی قائم‌مقام وزیر در طرح مسکن مهر افتتاح شد.

از اين تعداد واحد مسكونی ۵۸۰ واحد مربوط به محله الوند، ۵۹۲ واحد متعلق به محله دماوند، ۲۰۰ واحد مربوط به محله دنا و ۷۴۲ واحد مربوط به محله سهند است.

همچنین در این مراسم مجتمع تجاری يك محله دنا دره بهشت و خدمات زیربنایی شامل آب، برق، گاز و معابر احداث شده در این فاز به بهره‌برداری رسید.

«سعید غفوری» مدیرعامل شرکت شهر جدید پردیس در مراسم افتتاح این واحدهای مسکونی گفت: در اسفندماه سال گذشته یک هزار واحد و اردیبهشت ماه امسال ۲۹۰ واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس افتتاح شد و امروز با تلاش همکاران در این شهر شاهد افتتاح ۲ هزار و ۱۱۴ واحد مسکن مهر هستیم.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم تمام واحدهای مسکن مهر در شهر جدید پردیس با خدمات عمومی آب، برق و گاز به متقاضیان واگذار شود، اظهار داشت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده بتدریج در ماه‌های مرداد، شهریور و مهرماه امسال تعداد زیادی از واحدهای مسکن مهر در شهر جدید افتتاح می‌شود.

غفوری اظهار داشت: در مجموع در شهر جدید پردیس ۸۳ هزار واحد مسکن مهر وجود دارد که تاکنون ۱۴ هزار و ۷۰۰ واحد آن افتتاح شده است و امروز شاهد افتتاح دو هزار و ۱۱۴ واحد دیگر در این شهر هستیم.

وی گفت: با تلاش شرکت های پیمانکاری هم اکنون ۴۰ هزار واحد مسکن مهر دیگر در شهر جدید پردیس به مرحله نازک کاری رسیده که امیدواریم با تکمیل خدمات زیربنایی آنها، این واحدها تا پایان شهریورماه به بهره برداری برسد.

نظر شما