شناسهٔ خبر: 4005 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد خبر داد:

بهسازی ۲ محور و افتتاح ۱۰ پروژه راه روستایی یزد به مناسبت دهه فجر

راه روستايي مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد از افتتاح ۱۰ پروژه راه روستایی این استان به مناسبت دهه فجر خبر داد.

غلامرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به پروژه‌های مورد بهره‌برداری در استان یزد به مناسبت دهه فجر گفت: ۳۲ کیلومتر از محور بافق – زرند بهسازی شد. طول ۱۶۵ کیلومتر است که ۵۰ کیلومتر آن در استان یزد قرار دارد.  

وی با بیان اینکه عملیات بهسازی این محور در سال جاری آغاز شد گفت: برای بهسازی محور بافق- زرند ۲۵ هزار میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد افزود: پروژه راه اصلی اردکان – عقدا به طول ۳۴.۵  نیز از دیگر پروژه‌هایی است که با اعتبار ۱۳۴ میلیارد ریال بهسازی شد.

رضایی از افتتاح ۱۰ پروژه راه روستایی در استان یزد خبر داد و گفت: راه روستایی چاه‌متک به طول ۹کیلومتر در شهرستان اردکان به بهره برداری می‌رسد که برای این پروژه ۵ هزار و ۷۵۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.  

وی با بیان اینکه محور راه روستایی بدرآباد- میبد نیز به طول ۱.۵ کیلومتر در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد گفت: ۳ هزار میلیون ریال برای این پروژه اختصاص یافته است.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد گفت: محور باغ‌معدن به طول ۵ کیلومتر در شهرستان خاتم با اعتبار ۷ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.  

رضایی همچنین از افتتاح محور راه روستایی پاکویی در شهرستان خاتم به طول ۳.۵ کیلومتر خبر داد و گفت: این پروژه با اعتبار ۲ هزار میلیون ریال احداث شده است.  

وی با بیان اینکه محور پیچ گزستان نیز از دیگر پروژه‌های راه روستایی استان یزد است که برای آن ۶ هزار و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده گفت: طول این محور ۲کیلومتر است.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد افزود: روکش ورودی سلیم آباد به طول ۲.۵کیلومتر، روکش ورودی علی آباد در شهرستان تفت به طول ۱.۴ کیلومتر و روکش ورودی صادق‌آباد به طول ۱.۹ کیلومتر از دیگر پروژه‌های راه روستایی این استان به شمار می‌رود.  

رضایی همچنین از افتتاح محور راه‌دوقله با اعتبار ۴ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال به طول ۴ کیلومتر در شهرستان بهاباد خبر داد. /

نظر شما