شناسهٔ خبر: 40125 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در سفر به فرانسه انجام شد:

بازدید وزیر راه و شهرسازی از خط تولید كارخانجات هواپیماسازی ایرباس و ATR

سفر وزیر وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر چندروزه خود به کشور فرانسه ضمن بازدید از خط تولید هواپیماهای مسافری در كارخانه هواپیماسازی شركت ایرباس و ATR در شهر تولوز به بررسی و تبادل نظر با مدیران این شرکت‌ها پرداخت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه كه به منظور شركت در نمایشگاه هوایی لوبورژه پاریس به فرانسه سفر كرده بود روز گذشته مورخ ۳ تیرماه از خط تولید هواپیماهای مسافری در كارخانه هواپیماسازی شركت ایرباس و ATR در تولوز فرانسه بازدید كرد و با مدیران این شركت‌ها مذاكره و تبادل نظر کردند.

در این بازدید شهریاری نماینده محترم كمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، آهنی سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران در پاریس، عابدزاده معاون محترم وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی كشوری، پرورش مدیرعامل محترم شركت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و مدیركل دفتر امور بین‌الملل وزارت راه و شهرسازی وزیر محترم را همراهی می‌كردند.

بر طبق زمان‌بندی‌های توافق شده در قراردادهای منعقده با ایرباس و ATR، مقرر است چند فروند دیگر از هواپیماهای آن شركت‌ها تا پایان ۲۰۱۷ تحویل شركت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران‌ایر) شود./

نظر شما