شناسهٔ خبر: 4017 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین خبر داد:

افتتاح ۲۵۰۰ واحد مسکن مهر در بافت فرسوده قزوین در دهه فجر

مسکن مهر قزوین مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکن آماده افتتاح در بافت فرسوده قزوین در دهه فجر امسال خبر داد.

علی محمد پورکریم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با بیان این‌که در دهه فجر امسال حدود ۱۰ هزار مسکن مهر در استان قزوین افتتاح می‌شود، افزود: از این تعداد ۵۰۰ واحد آن مربوط به شهرهای زیر جمعیت ۲۵ هزار نفر، دو هزار و ۵۰۰ واحد آن در بافت فرسوده و هفت هزار واحد نیز به طور سه جانبه، تعاونی و خود مالک هستند.

وی با بیان این که سهمیه استان قزوین در مسکن مهر حدود ۴۴ هزار و ۷۹۹ واحد است، افزود: تاکنون در این استان ۱۶ هزار و ۶۹۰ واحد به طور خود مالک، ۱۴ هزار و ۵۳۰ واحد به طور تعاونی، ۱۳ هزار و ۵۷۹ واحد به طور سه جانبه و هزار و ۱۰۴ واحد مسکن مهر به طور پنج ساله ساخته شدند.

پور کریم گفت: شرط لازم ما برای تحویل مسکن مهر این است که همه واحدها باید در درجه نخست انشعابات آب و برق داشته و همچنین متقاضیان در زمان تحویل، دفترچه قسط خود را گرفته باشند.

وی یادآوری کرد: برخی این واحدها مسکونی فاقد برخی از امکانات مانند پکیج و کولر هستند، دلیلش هم این است که این موارد جزو قرارداد نبوده و تهیه این موارد به عهده خود متقاضی است./

نظر شما