شناسهٔ خبر: 40324 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری استان خبر داد:

ورود بیش از ۶۵۰ هزار خودرو به اردبیل در تعطیلات عید فطر

علی رحمتی مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای اردبیل از ورود و تردد بیش از ۶۵۰ هزار خودرو در ایام تعطیلات عید فطر دراستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل، علی رحمتی گفت‌: در تعطیلات عید فطر و در بازه چهارم تا هفتم تیرماه، بیشترین ورود گردشگران به استان اردبیل را در طول سه سال گذشته داشتیم و بیش از ۶۵۰ هزار خودرو از جاذبه‌های گردشگری، تفریحی، تاریخی و خدماتی اقصی‌نقاط استان بازدید کردند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تردد خودروها از شهرستان اردبیل با تردد بیش از ۳۰۹ هزار و ۹۴۲ خودرو به ثبت رسیده است، افزود: این تعداد خودرو در روزهای چهارم، پنجم، ششم و هفتم تیرماه در شهرستان اردبیل تردد داشتند که از این میزان در طول چهار روز گذشته ۲۸۶ هزار و ۵۴۹ خودرو از مجموعه ترددهای به ثبت رسیده، اردبیل را ترک کردند.

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: در شهرهای دیگر استان نیز میزان تردد مسافران و گردشگران آمار قابل قبولی داشت که به تفکیک شهرها به ترتیب نیر ۸۶ هزار و ۷۶۳، سرعین ۸۲ هزار ۸۵۲، مشگین‌شهر ۴۷ هزار و ۹۰۱، پارس‌آباد ۳۱ هزار و ۹۷۹، خلخال ۲۶ هزار و  ۶۸۷، گرمی ۲۲ هزار و ۲۵۹، اصلاندوز ۱۷ هزار و ۷۳۸، کوثر ۱۵ هزار و ۸۳۴ و بیله‌سوار ۱۵ هزار و ۲۹۷ تردد داشتند.

رحمتی اظهار کرد: استان اردبیل در طول ایام تعطیلات عید فطر بیشترین ورودی به شهر را در روز پنجم تیرماه داشت که در این راستا ۵۵ هزار و ۵۹۳ تردد در سطح شهر اردبیل به ثبت رسیده که ما در روزهای ششم، هفتم و چهارم به ترتیب ۴۸ هزار و ۶۱، ۳۷ هزار و ۵۷ و ۳۰ هزار و ۱۷۸ تردد را در سطح شهر اردبیل شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه در ارائه خدمات به مسافران و گردشگران ایام تعطیلات عید فطر هیچ‌گونه مشکلی بروز نکرد، افزود: خوشبختانه در طول این ایام تعطیلات عید فطر هیچ‌گونه حادثه‌ دلخراش در سطح استان و محورهای مواصلاتی آن مشاهده نشد.

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به اینکه در روزهای اخیر در برخی محورهای مواصلاتی استان شاهد ترافیک سنگینی بودیم، گفت: بیشترین ترافیک از محور اردبیل-سه‌راهی سرعین و نیز اردبیل- آستارا گزارش شده بود که در نقطه مقابل آن در محورهایی همچون سائین و نیر شاهد ترافیک روان و نیمه‌سنگین بودیم.

نظر شما