شناسهٔ خبر: 40730 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با صدور نامه صورت گرفت:

معرفی نماینده جدید سازمان هواپیمایی‌کشوری به ایکائو/ جزئيات مکاتبات آخوندی‌ با ظريف درباره حضور پرورش در ايكائو

آخوندی امضا وزير راه و شهرسازی به منظور حضور فرهاد پرورش در ايكائو با صدور نامه‌ای به وزير امور خارجه از وی خواست تا برای صدور اعتبارنامه نماینده جدید سازمان هواپیمایی‌کشوری در ایکائو اقدامات لازم صورت گيرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دكتر عباس آخوندی وزير راه و شهرسازی با صدور نامه‌اي به محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه از وی خواست تا برای صدور اعتبارنامه نماینده جدید سازمان هواپیمایی‌کشوری در ایکائو اقدامات لازم صورت گيرد.

متن نامه دكتر آخوندي و پاسخ وزارت امورخارجه به شرح زير است:

سلام‌علکیم

احتراما، پیرو مکاتبات گذشته در خصوص معرفی جناب آقای مهندس فرهاد پرورش به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان بین‌المللی هوانوردی (ایکائو) ضمن تشکر از دستور مساعد جنابعالی و پیگیری‌های موثر همکاران ذیربط در وزارت امور خارجه خصوصا جناب آقای عراقچی در مورد اخذ روادید ایشان خواهشمند است با توجه به اینکه مقرر است نامبرده به محل ماموریت خود اعزام گردد دستور فرمایید نسبت به صدور اعتبارنامه اقدام لازم به عمل آید.

مزید استحضار گذرنامه سیاسی و روادید مربوطه صادر گردیده است.

عباس آخوندی

وزیر

جناب آقای دكتر آخوندی- وزیر محترم راه و شهرسازی

موضوع: اعتبارنامه جناب آقای فرهاد پرورش نماینده جدید سازمان هواپیمایی کشوری در ایکائو

با سلام

بازگشت به نامه مورخ ۹۶/۱/۲۳ در خصوص معرفی جناب آقای فرهاد پرورش به عنوان نماینده جدید سازمان هواپیمایی کشوری جمهوری اسلامی ایران در سازمان بین‌المللی هواپیمایی کشوری به پیوست اعتبارنامه آقای فرهاد پرورش که به امضای جناب آقای دکتر ظریف وزیر محترم امور خارجه رسیده است جهت استحضار و صدور دستورات مقتضی ارسال می‌گردد.

سیدعباس عراقچی

معاون امور حقوقی و بین‌المللی

نظر شما