شناسهٔ خبر: 40870 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در آذربایجان‌شرقی برگزار شد:

جزئیات برگزاری جلسه کارگروه پیش‌بینی و پیش‌گیری از گسترش بافت‌های ناکارآمد شهری آذربایجان‌شرقی

رضا مسعودی فر چهارمین جلسه کارگروه پیش‌بینی و پیش‌گیری از گسترش بافت‌های ناکارآمد شهری استان آذربایجان‌شرقی به ریاست معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان در محل سالن جلسات دادگستری تبریز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، چهارمین جلسه کارگروه پیش‌بینی و پیش‌گیری از گسترش بافت‌های ناکارآمد شهری استان آذربایجان‌شرقی به ریاست مسعودی فر معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان در محل سالن جلسات دادگستری تبریز برگزار شد.

بنابراین گزارش، در این جلسه دستگاه‌های عضو نسبت به ارائه گزارش اقدامات انجام یافته خود در خصوص پیش‌بینی و پیش‌گیری از گسترش بافت‌های ناکارآمد شهری استان پرداختند.

اداره کل ثبت اسناد و املاک استان نسبت به ارائه گزارش اقدامات انجام یافته آن اداره کل در خصوص سامانه حدنگار (کاداستر) و میزان اسناد صادره و ثبت شده پرداختند و خواستار همکاری بیشتر دستگاه‌های متولی و عضو در این خصوص شد.

شهرداری تبریز نیز نسبت به ارائه گزارش در خصوص ایجاد کمربند سبز و اقدامات انجام یافته در این خصوص پرداخت و خواستار حمایت استانداری و سایر دستگاه‌ها به منظور تحقق کامل این امر شد.

اداره کل امور مالیاتی استان نیز از سایر دستگاه‌های عضو کارگروه بود که نسبت به ارائه گزارش اقدامات انجام یافته خود اقدام کرد.

در پایان تمامی دستگاه‌های عضو بر همکاری و جدیت همگانی در خصوص تحقق اهداف کارگروه تأکید کردند.

نظر شما