شناسهٔ خبر: 4095 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مديرعامل سازمان ملی زمين و مسكن انجام شد؛

چهار هزار و ۵۹۵ واحد مسکن مهر خراسان جنوبی افتتاح شد

مسكن مهر مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی از افتتاح چهار هزار و ۵۹۵ واحد مسکن مهر به مناسبت دهه فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، چهار هزار و ۵۹۵ واحد مسکن مهر  استان خراسان جنوبی امروز ۱۸ بهمن با حضور سید محمد پژمان معاون وزير راه و شهرسازی و مديرعامل سازمان ملی زمين و مسكن به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

احمد ولی‌پور مطلق در این باره گفت: از این تعداد واحد مسکن مهر که افتتاح شد، سه هزار و ۴۷۵ واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعيت، هزار واحد در شهرهای زير ۲۵ هزار نفر جمعيت و ۱۲۰ واحد نيز در بافت‌های فرسوده این استان قرار دارند.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی با بیان این‌که کلیه واحدها از امکانات آب، برق و گاز برخوردار هستند، ادامه داد: مساحت كل زمين‌های اختصاص یافته به پروژه مسکن مهر ۹۰ هكتار و زيربنای ساختمان‌ها ۴۶۰ هزار متر مربع است. این واحدها با خدماتی مانند معابر، جدول، آسفالت، انشعابات آب، برق، گاز، تلفن و سيستم فاضلاب و خدمات روبنايی از جمله مسجد، مدرسه، كلانتری، مراکز بهداشتی و درمانی، ورزشی و مجتمع آموزشی و فضای سبز همراه هستند.  

وی افزود: اعتبار کل پروژه‌ها ۱۷۵ میلیارد تومان بوده که در قالب تسهیلات با نرخ هفت درصد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر (بیرجند) و نرخ چهار درصد برای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت اجرایی شد. / 

نظر شما