شناسهٔ خبر: 40967 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در نامه حناچی ابلاغ شد؛

اعلام مغایرت اساسی طرح تفصیلی شهر جهرم/ ابلاغ مصوبه شورا توسط استاندار به شهرداری و دستگاه‌های‌اجرایی مرتبط استان‌فارس

پیروز حناچی دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در نامه‌ای به استاندار فارس مصوبه شورا را با موضوع ابلاغ مغایرت اساسی طرح تفصیلی شهر جهرم از سوی استاندار به شهرداری و سایر دستگاه‌های‌اجرایی و همکاری‌موثر با شورای‌اسلامی‌استان برای تحقق اهداف مصوبه، ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پیروز حناچی دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در نامه‌ای به افشانی استاندار و رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس، مصوبه شورا را با موضوع ابلاغ مغایرت اساسی طرح تفصیلی شهر جهرم در آن استان، ابلاغ کرد.

در نامه دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران به استاندار و رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه‌استان فارس، آمده است: پیرو نامه شمراه ۳۰۰ / ۵۶۷۸۵ مورخ ۹۴.۱۰.۱۵ و نامه شماره ۳۰۰ / ۸۱۷۴۳ مورخ ۹۱.۱۲.۲۷ و گزارش شماره ۳۴۸۲۸ / ص مورخ ۴۱۰۸۱ / ۹۵ / ص مورخ ۹۵.۱۱.۱۴ اداره کل راه و شهرسازی استان فارس و در اجرای بند (۵) ماده (۴) قانون تاسیس شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران و ماده (۴۲) آیین‌نامه نحوه بررسی و تصویب طرح‌های توسعه و عمران محلی، ناحیه‌ای، منطقه‌ای و ملی و مقررات شهرسازی و معماری کشور، مصوب ۷۸.۱۰.۱۲ هیات محترم وزیران به پیوست دو سری اسناد و مدارک مغایرت اساسی طرح تفصیلی شهر جهرم، موضوع مصوبه مورخ ۹۴.۱۰.۷ شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران، ابلاغ می‌شود.

دستور فرمایید مراتب به شهرداری مربوطه و سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط ابلاغ و مراقبت شود تا شهرداری با مراعات کامل جنبه‌های فنی، ضوابط و مقررات طرح و نیز همکاری موثر با شورای اسلامی شهر، موجبات تحقق اهداف موردنظر فراهم شود. /

نظر شما