شناسهٔ خبر: 4105 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان قم خبر داد:

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از آزادراه قم – گرمسار/ زمان افتتاح پروژه

راه‌سازی مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به بازدید امروز معاون وزیر راه و شهرسازی از آزادراه قم – گرمسار گفت: این پروژه ۲۲ بهمن یا نیمه اسفند ماه افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

عباس فراهانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به بازدید امروز شنبه ۱۸ بهمن علی نورزاد  مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به همراه استاندار و مدیر کل راه و شهرسازی استان قم از پروژه آزادراه قم – گرمسار گفت: مطابق تصمیمات اخذ شده، این آزادراه یا چهارشنبه  ۲۲ بهمن یا نیمه اسفند امسال افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان این‌که اکنون این پروژه حدود ۱۰ درصد نقص دارد، یادآور شد: بخشی از این نقص‌ها شامل تابلوی علایم، حفاظ‌ پل‌ها در بخش نیوجرسی، استقرار پلیس، دوربین‌های جاده، اتصال‌های ورود و خروج گرمسار و قم هستند.

فراهانی با یادآوری از این‌که پروژه آزادراه قم - گرمسار با نظارت شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور و پیمانکاری قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء ساخته شده است، افزود: مسافت این پروژه ۱۵۲ کیلومتر است که ۷۴ کیلومتر آن در استان قم و مابقی آن در استان‌های تهران و سمنان قرار دارد./

نظر شما