شناسهٔ خبر: 41070 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

راه‌های استان کردستان در مسیر توسعه/ اعتبارات ویژه برای راه‌های روستایی کردستان

راهسازی مدیرکل راه و شهرسازی کردستان در جریان بازدید از پروژه‌های در حال انجام حوزه راه‌های استان از روند پیشرفت و توسعه راه‌های مواصلاتی خبر داد، این در حالیست که به گفته نماینده مردم شهرستان‌های سنندج – دیواندره و کامیاران در نشست مجمع نمایندگان کردستان با معاون اول رئیس‌جمهور، مقرر شد اعتبارات ویژه‌ای در حوزه راه روستایی به استان اختصاص یابد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، شهرام ملکی ظهر دوشنبه از پروژه‌های بهسازی و آسفالت راه‌های استان بازدید کرد.

در جریان این بازدید که با حضور خبرنگاران واحد مرکز خبر صداوسیمای کردستان انجام شد، شهرام ملکی با ارائه گزارشی جامع آخرین وضعیت پروژه‌های فعال و اولویت‌دار استان را تشریح کرد و گفت: با حمایت‌های استاندار محترم و دیگر مدیران و با تلاش‌های تمامی عوامل در اداره کل مشاورین و پیمانکاران بومی استان هم‌اکنون در سطح استان طرح‌های خوبی به منظور توسعه شبکه حمل‌ونقل جاده‌ای در حال انجام است.

ملکی از طرح احداث باند دوم گردنه صلوات آباد، تعیین تکلیف تمامی قطعات مانده از بزرگراه کرمانشاه –میاندوآب، طرح بهسازی سنندج – مریوان و... به عنوان طرح‌های اساسی و اولویت‌دار استان نام برد.

گروه خبری صداوسیما‌ی مرکز کردستان دیروز از پروژه‌های گردنه صلوات آباد و بزرگراه کرمانشاه – میاندوآب در معیت مدیرکل راه و شهرسازی و مدیر ساخت و توسعه بازدید و گزارش تهیه کردند.

همچنین سید احسن علوی نماینده مردم شهرستان‌های سنندج – دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه بر اساس آمارهای اعلام شده، کردستان در بخش بهره‌مندی از راه روستایی آسفالته آخرین استان کشور است.

وی گفت: در این نشست مقرر شد برای جبران عقب‌ماندگی‌های استان اعتبارات ویژه در حوزه راه روستایی اختصاص یابد.

نظر شما