شناسهٔ خبر: 41503 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

امانی بنی خبر داد:

اعزام اولین زائران ایرانی به مدینه منوره از فرودگاه بندرعباس

محمود امانی بنی مدیرکل فرودگاههای استان هرمزگان گفت:هواپیمائی جمهوری اسلامی ایران (هما) وظیفه اعزام حاجیان به سرزمین وحی را در قالب ۱۱ کاروان و با ۶ سورتی پرواز به عهده خواهد داشت که فردا صبح هم دو پرواز از فرودگاه بندرعباس انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی فرودگاههای استان هرمزگان، محمود امانی بنی با اعلام این خبر افزود: از ساعات ابتدایی صبح امروز(هشتم مرداد ماه ۹۶) زائرین بیت الله الحرام به صورت گروهی و کاروانی برای چک و بازرسی وارد ترمینال یک (ترمینال پروازهای خارجی) فرودگاه بندرعباس شدند و پس از طی شدن روند عادی ترانزیت مسافر، مراحل بازرسی، تحویل بار، چک گذرنامه و تشخیص هویت، این۲۷۰ زائر کشورمان به عنوان اولین زایران ایرانی در سال ۱۳۹۶ وارد مدینه منوره خواهند شد.

وی افزود: هواپیمائی جمهوری اسلامی ایران (هما) وظیفه اعزام حاجیان به سرزمین وحی را در قالب ۱۱ کاروان و با ۶ سورتی پرواز به عهده خواهد داشت که فردا صبح هم دو پرواز از فرودگاه بندرعباس انجام می شود.

محمود امانی بنی خاطرنشان‌کرد: تجهیزات وتسهیلاتی برای خروج و بازگشت حاجیان  لازم  است که تمهیدات خاصی برای این مهم اندیشیده شده که این تسهیلات در اختیار زائران بیت الله الحرام قرار خواهد گرفت.

 وی افزود: خوشبختانه با هماهنگی همه جانبه ارگانهای مرتبط، مشکلی درخروج و ورود پروازها وجود نخواهد داشت.

نظر شما