به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان گلستان، قربانعلی روحی در گفت و گو با پایگاه اطلاعرسانی اداره کل گفت: رسیدگی به شکایات مطرح شده و دستیابی به حصول نتیجه مطمئن از اهداف مهم سازمانی این دستگاه اجرایی و در راستای تحقق دستورالعملهای ابلاغی سازمان متبوع با موضوع رعایت حقوق شهروندی و ارتقاء سطح خدماتدهی و افزایش رضایتمندی مسافران جادهای صورت میگیرد.
وی افزود: هم استانیها و مسافران جادهای استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه نوع خدمات شرکتها به مسافرین قبل از سفر و نحوه تعامل رانندگان با مسافرین در حین سفر و نارضایتی از خدماتدهی آنان میتوانند شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۳ و تلفن گویای ۱۴۱ انعکاس داده تا حصول نتیجه نهایی مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.
به گفته روحی، روش دیگر برای انعکاس شکایات، انتقادات و پیشنهادات مسافران به اداره کل، روش حضوری است به طوری که متقاضی با مراجعه حضوری به اداره کل، درخواست خود را در قالب فرمهای مشخص شده به اداره مسافر اعلام میکند.
نظر شما