شناسهٔ خبر: 4162 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

حیدری‌پور خبر داد:

برگزاری جشنواره خیرین راه‌ساز در اردیبهشت ۹۴/ افتتاح ۱۵۰ کیلومتر پروژه‌های راه‌سازی خیرین استان کرمان در جشنواره

حسن حیدری پور- خیرین رئیس انجمن راه‌وترابری استان کرمان از برگزاری جشنواره خیرین راه‌ساز در اردیبهشت ۹۴ خبر داد و گفت: در این جشنواره از پروژه‌های راه‌سازی در دست اقدام خیرین استان کرمان به طول ۱۵۰ کیلومتر بهره‌برداری می‌شود.

حسن حیدری‌پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با تأکید بر نقش‌آفرینی موثر خیرین در حوزه راه‌سازی گفت: از آنجا که خیرین سعی دارند با کمترین هزینه بیشترین خدمات را نصیب مردم کنند بر همین اساس آنها اجرای اقدامات خیرخواهانه خود را با بهترین بهره‌وری دنبال می‌کنند.

وی با تشریح پروژه‌های در اختیار انجمن خیرین راه و ترابری استان کرمان افزود: مجموعا ۱۵۰ کیلومتر زیرسازی و روکش در دست اقدام است که تا اردیبهشت ۹۴ عملیات اجرایی تمامی پروژه‌ها به پایان می‌رسد.

رئیس انجمن راه‌وترابری استان کرمان از برگزاری جشنواره خیرین راه‌ساز خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره اردیبهشت ۹۴ همزمان با مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های یادشده برگزار می‌شود.

حیدری‌پور یادآور شد: طبق هماهنگی‌هایی که تاکنون انجام شده وزیر راه و شهرسازی نیز در جشنواره خیرین راه‌وترابری شرکت می‌کند تا تشویقی برای خیرین شود که در حوزه راه‌سازی و توسعه زیرساخت‌های هر استان ورود پررنگ‌تری داشته باشند./

نظر شما