شناسهٔ خبر: 42090 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با صدور بیانیه‌ مطرح شد:

اعلام حمایت انجمن شركت‌های حمل ونقل بین‌المللی استان اردبیل از اقدامات آخوندی

عکس ترکیبی انجمن شركت‌های حمل ونقل بین‌المللی استان اردبیل طی صدور بیانیه‌ای حمایت حود از عملکرد وزیر راه و شهرسازی در دولت یازدهم را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی انجمن شركت‌های حمل ونقل بین‌المللی استان اردبیل در آستانه معرفی وزرای کابینه دولت دوازدهم ریاست جمهوری به مجلس شورای اسلامی حمایت خود را از عملکرد عباس آخوندی به عنوان وزیر راه و شهرسازی دولت تدبیر و امید اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است:

در آستانه برگزاری حماسه سیاسی باشكوه ملت ایران و در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آرایش سیاسی فضای صحنه به سمتی پیش می‌رود كه شناخت نامزدهای وزارت‌ها با قابلیت‌ها و گفتمانی در طراز جایگاه شایسته وزرای اسلامی بیش از پیش مهم به نظر می‌رسد.

در فضای انتخاباتی امروز و این روزهای كشور بی‌شك شناخت دقیق از فعالیت‌های مثبت انجام شده و آسیب‌شناسی نقاط ضعفی كه مشكلاتی را برای مردم كشور ما پدید آورده است به یقین می‌تواند افق روشن‌تری از فعالیت‌ دولت آینده را پیش روی ما قرار دهد و ملاكی باشد برای انتخاب فردی كه تجمیع نقاط مثبت گذشته منهای نقاط ضعف‌ها باشد.

ملت ایران بارها نشان داده‌اند كه در عرصه‌های گوناگون و گذرگاه‌های پیچیده امتحان خود را به خوبی پس داده‌اند اما كیست كه نداند دندان طمع دشمنان قسم خورده حیات عزتمندانه ایران اسلامی را نشانه رفته است و امید كور آنان را پس از تلاش‌های بی‌ثمر به گور برده است.

حال با ضرورت‌های مهم كشور در این مقطع تاریخی و با توجه به بررسی‌های فراوان و شناخت گسترده از سوابق نامزدهای وزرای دولت و برنامه‌های آنان ما شركت‌های حمل ونقل بین‌المللی و ناوگان ترابری استان اردبیل تحت پوشش انجمن شركت‌های حمل ونقل بین‌المللی استان اردبیل جناب آقای عباس آخوندی مدیر انقلابی و یار دیرآشنای امام و رهبری را به عنوان كاندیدای شایسته وزارت راه و ترابری و شهرسازی می‌شناسیم و تایید نموده و با امضای این نامه و بیانیه ضمن اعلام حمایت قاطع از حضور این شخصیت انقلابی در لیست وزرای دولت دوازدهم و با توجه به سابقه و آشنایی ایشان با درد جامعه حمل ونقل نامبرده را شایسته صلاحیت و ابقاء در مقام خود می‌دانیم.

نظر شما