شناسهٔ خبر: 42176 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

معاون اول رئیس جمهور در صحن علنی مجلس مطرح كرد:

آخوندی هم به مسکن مهر و بافت فرسوده و هم به حمل ونقل توجه ويژه دارد/ تمام بخش‌های مسکن و حمل‌ونقل با هم در حال توسعه است/ برای خرید هواپیمای برجامی فقط ۱۵ درصد پول پرداخت كرديم

جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در صحن علنی مجلس گفت: آخوندی در طول دوره قبل هم به مسکن مهر هم بافت فرسوده و حمل ونقل ریلی و هوایی توجه ویژه کردند و همه بخش ها در کنار هم در حال توسعه است

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اسحاق جهانگیری عصر امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: من از نمایندگان محترم، ریاست و هیات رئیسه مجلس تشکر می‌کنم. یکی از بحث‌های جدی مجلس بحث کابینه است که جدی و طولانی است و نیازمند حوصله بیشتری است.

وی به خرید هواپیمای ایرباس برای اولین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این اقدام در صورتی اتفاق افتاد که فقط یکبار در دولت اصلاحات تکرار شده بود. دولت برای خرید هواپیمای ایرباس نو فقط ۱۵ درصد پول را پرداخت و منبع مابقی هزینه خرید را از طریق تامین مالی خارجی را در نظر گرفت. این در حالی است که رقم معامله هواپیما در دنیا بالغ بر ۱۵ الی ۱۶ میلیارد دلار است.

جهانگیری گفت: وزیر راه و شهرسازی توجه به مسکن مهر، بافت فرسوده و بخش ریل و راه آهن و هوایی را در دستور کار قرار داد و به فیض الهی با همت وزیر امروز توسعه جدی کشور رقم خورده است.

نظر شما